Rekrutacja
ZASADY I HARMONOGRAM REKRUTACJI
Rekrutacja uzupełniająca do klas trwa w czasie całego roku szkolnego.
Z pytaniami o wolne miejsca prosimy o kontakt mailowo lub telefonicznie:
szkola@trampoline.edu.pl / 730 170 175
Rekrutacja do kl. 1 rozpoczyna się jesienią w roku poprzedzającym rok pójścia dziecka do szkoły
* rodzice/opiekunowie prawni dopełniają formalności związanych ze zgłoszeniem dziecka do procesu rekrutacyjnego
* nie obowiązuje kolejność zgłoszeń
* decydujący jest udział w tzw. Dniu próbnym
* wszystkie osoby zainteresowane uzyskaniem informacji o szkole zapraszamy na spotkanie,
które odbędzie się 26. listopada (środa), o godz. 17:30
Na spotkanie obowiązują zapisy.
Link do zapisu: https://forms.gle/
Ilość miejsc jest ograniczona. W razie wyczerpania puli będziemy Państwa zapraszać na kolejne spotkanie w dodatkowym terminie.
Link do zapisu: https://forms.gle/
Ilość miejsc jest ograniczona. W razie wyczerpania puli będziemy Państwa zapraszać na kolejne spotkanie w dodatkowym terminie.
Termin: do 16. stycznia 2026 r.
Termin: do 16. stycznia 2026 r.
4. Złożenie w sekretariacie szkoły opinii o funkcjonowaniu dziecka w przedszkolu /wersja papierowa lub skan na adres mailowy placówki szkola@trampoline.edu.pl/
Termin: do 16. stycznia 2026 r.
5. Złożenie w sekretariacie szkoły Listu motywacyjnego. Prosimy o wskazanie, dlaczego chcecie Państwo, aby Wasze dziecko dołączyło do społeczności naszej szkoły /wersja papierowa lub skan na adres mailowy placówki szkola@trampoline.edu.pl/
Termin: do 16. stycznia 2026 r.
Termin: 16. stycznia 2026 r. (piątek)
7. Dzień próbny dla Kandydatów i Kandydatek /dzieci zostają same, bez rodziców/
Termin: 7. lutego 2026 r. (sobota)
Spotkanie w kilku grupach, na zajęciach edukacyjnych, sportowych, językowych.
8. Ogłoszenie listy dzieci dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły i listy rezerwowej
Termin: 17. lutego 2026 r. /informacje zostaną rozesłane do Państwa mailowo/
Zgodnie ze Statutem Szkoły, na każdym etapie rekrutacji Dyrektor Szkoły może odmówić przyjęcia dziecka do szkoły bez podania przyczyny. Od decyzji dyrektora szkoły nie ma odwołania.
9. Podpisanie umowy o nauczanie i złożenie w sekretariacie szkoły potwierdzenia uiszczenia opłaty administracyjnej rekrutacyjnej (część druga) w wysokości 2 100 zł
Termin: do 6. marca 2026 r.
W razie braku dopełnienia formalności zgodnie z Harmonogramem rekrutacji do dn. 6. marca (podpisanie umowy, uiszczenie opłaty rekrutacyjnej) przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia do szkoły na ich miejsce zostają zapraszane dzieci z tzw. listy rezerwowej.


Znajdź nas na