Rekrutacja
ZASADY I HARMONOGRAM REKRUTACJI
Etap pierwszy: indywidualne spotkania z rodzicami lub opiekunami kandydatów
Rodziców i opiekunów zapraszamy na spotkania indywidualne z dyrekcją szkoły,
w terminach od 1 września do 31 marca.
Aby ustalić termin spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 730-170-175.
Etap drugi: spotkanie z kandydatami
Kandydatów na uczniów zapraszamy na dzień otwarty o charakterze integracyjnym. Dzieciom będą towarzyszyć nauczyciele pracujący w szkole. Rodziców i opiekunów zapraszamy w tym czasie na rozmowy z dyrekcją.
Etap trzeci: decyzja o przyjęciu do szkoły
Ostateczną decyzję o przyjęciu dziecka do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Trampoline podejmuje dyrekcja.
W ciągu dwóch tygodni od przesłania decyzji należy podpisać umowę edukacyjną oraz uiścić opłatę wpisową, co jest równoznaczne z zapisaniem dziecka do szkoły.
Zapisy do szkoły będą prowadzone do końca kwietnia każdego roku szkolnego.