kadra

JADWIGA KABUT

JADWIGA KABUT

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama czwórki dzieci.

ANNA HENDIGERY

ANNA HENDIGERY

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

JOANNA RZYSKA

JOANNA RZYSKA

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Jestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.

AGNIESZKA WOLSZCZAK

AGNIESZKA WOLSZCZAK

DYREKTOR SZKOŁY

Absolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

KATARZYNA MOSIĄDZ

KATARZYNA MOSIĄDZ

DYREKTOR DO SPRAW NADZORU PEDAGOGICZNEGO / WYCHOWAWCZYNI KLASY 6

Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

MARTA KAPAŁA

MARTA KAPAŁA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1A / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Jestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.

ANDRZEJ KAMIŃSKI

ANDRZEJ KAMIŃSKI

WYCHOWAWCA KLASY 1B

Absolwent Alma Mater Uniwersytetu w Białymstoku wydział Pedagogiki i Psychologii, kierunek edukacja wczesnoszkolna. Ukończone studia podyplomowe na Uniwersytecie Śląskim w zakresie bilingwistyki. Umiejętności i doświadczenie nauczycielskie kształtowałem w kraju jak i za granicą. Jestem twórcą scenariuszy wycieczek edukacyjnych projektu EDUMAPA, lubię podróże i wybieram się do Japonii. Poprawny optymista z nutką spontaniczności. Zafascynowany pomysłowością dzieci.

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2A

Jestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.

KAMILA KOLKA

KAMILA KOLKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2B

Jestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.

ANIA WEJMAN

ANIA WEJMAN

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3A

Jestem Absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 9-letniej Hani.

NATALIA ROSA

NATALIA ROSA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3B

Z wykształcenia jestem nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pedagogiem Montessori, a obecnie uczennicą Wyższej Szkoły Artystycznej na kierunku Charakteryzacja Teatralno - Filmowa oraz uczestnikiem kursu kwalifikacyjnego z zakresu Surdopedagogiki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam podczas pracy w przedszkolu oraz centrum artystycznym, jak również w trakcie kolonii letnich.

MARTA STROTZER

MARTA STROTZER

WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 / PEDAGOG SZKOLNY

Marta Anna Strotzer jest doktorem nauk społecznych że specjalizacją pedagogiczną oraz Coachem Kognitywnym. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji myślenia kreatywnego. Pomaga w rozwijaniu talentów i budowaniu samoświadomości. Praktykuję jogę i medytację Vipassana. Od wielu lat uczy jogi i pilatesu. Jest mamą cudownego chłopca i szczęśliwą żoną.

JAKUB DRZEWIECKI

JAKUB DRZEWIECKI

WYCHOWAWCA KLASY 5 / NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, na kierunku pedagogika kultury fizycznej i zdrowotnej. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczyciela wychowania fizycznego. Od wielu lat jest również trenerem piłki nożnej z licencją trenera UEFA A. Wielki fan pedagogiki nielinearnej. Pasjonat sportu, a w szczególności piłki nożnej.

MÉLANIE MICHEL

MÉLANIE MICHEL

WYCHOWAWCZYNI KLASY 7 / NATIVE SPEAKER

Ukończyłam studia magisterskie z dydaktyki językowej, uczyłam języka francuskiego w szkołach w Bukareszcie oraz przy wzmocnieniu systemu edukacyjnego we Francji. Miałam okazję pracować również w bibliotece młodzieżowej i od tego czasu uwielbiam opowiadać dzieciom historie, co stało się moją pasją!

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

NAUCZYCIEL HISTORII

Historyk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

CLÉMENTINE VAUCELLE

CLÉMENTINE VAUCELLE

NATIVE SPEAKER

My name is Clémentine VAUCELLE, I am 24 years old. I gratuated from L’Université du Mans. I come from Le Mans, Sarthe. This year I work in a French primary school as a service civique. Professionally, I taught in primary schools in Lviv, Ukraine and in Christchurch, New Zealand. Two countries and two cultures with different approaches to teaching. My working methods include adapting to the students, their rhythm and comprehension. I also spent time teaching English in primary school.

MARCIN ZWIĘGLIŃSKI

MARCIN ZWIĘGLIŃSKI

NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Od kiedy byłem dzieckiem interesowały mnie inne kultury i inne kraje – języki zaś stały się drogą do poznawania i realizacji moich marzeń. Jestem absolwentem Kolegium Nauczycielskiego UW i od ponad 10 lat pracuję jako nauczyciel języka francuskiego i angielskiego, ucząc w szkołach w Polsce i za granicą – w Szwajcarii czy w Anglii. Pracowałem z dziećmi w różnych grupach wiekowych – od przedszkolaków po nastolatków i w różnych systemach edukacyjnych – szkołach leśnych, systemie IB oraz szkołach dwujęzycznych.

BLANKA HOLUK

BLANKA HOLUK

NATIVE SPEAKER

Jestem absolwentką Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, gdzie nabyłam umiejętności z zakresu nauczania i tłumaczenia ustnego. Pracę jako nauczyciel języka rozpoczęłam na drugim roku studiów, uczestniczyłam w licznych warsztatach metodycznych i wychowawczych. W wolnym czasie, poza spędzaniem go z rodziną, tworzę muzykę elektroniczną i piszę wierszyki dla dzieci.

JUSTYNA POZIOMKOWSKA

JUSTYNA POZIOMKOWSKA

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Jestem absolwentką filologii romańskiej Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów języka, kultury i cywilizacji francuskiej na Uniwersytecie Stendhal w Grenoble. Od 15 lat związana z nauczaniem jako lektor i nauczyciel języka francuskiego głównie grup przedszkolnych i szkolnych. W nauczaniu skupiam się na komunikatywnym podejściu do języka. Wierzę, że zbudowanie pozytywnej relacji z uczniem znacząco wspiera proces dydaktyczny. Jestem miłośniczką gier planszowych, sudoku oraz zadań szachowych.

JOANNA PIESIO

JOANNA PIESIO

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Jestem absolwentką Filologii romańskiej na UW, od lat zakochaną w języku francuskim. Uczę dzieci, młodzież i dorosłych i staram się, żeby odkrywanie języka było naszą wspólną przygodą. Moje zajęcia to przede wszystkim otwartość na ucznia i kreatywność. W życiu prywatnym uwielbiam czytać, biegać, gotować roślinnie i bawić się z dziećmi, których mam w domu trójkę.

MARTA SŁOWIKOWSKA

MARTA SŁOWIKOWSKA

NATIVE SPEAKER

Jestem nauczycielką języka angielskiego oraz CLIL z prawie 20. letnim stażem. Absolwentka Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, zdobywałam doświadczenie w szkołach anglojęzycznych oraz dwujęzycznych. Swoich synów oraz uczniów wychowuję w dwujęzyczności pokazując tym samym, że język to możliwość poszerzania horyzontów oraz bycia obywatelem świata.

ALICJA KOWALCZYK-JADACKA

ALICJA KOWALCZYK-JADACKA

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela dyplomowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

DOMINIKA MOLAK

DOMINIKA MOLAK

NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII I GEOGRAFII

Absolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach. Prywatnie żona i mama pięciorga dzieci.

FAWAZ MOHAGIR

FAWAZ MOHAGIR

NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM

Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

MONIKA ROKICKA

MONIKA ROKICKA

NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO

Jestem trenerką myślenia krytycznego IKM, polonistką i instruktorką teatralną. Największą radość sprawia mi oddawanie sprawczości w ręce ludzi. Jestem fanką interdyscyplinarności. W swojej pracy łączę metodyki i narzędzia. Pracowałam w różnych typach szkół i systemach edukacyjnych. Jestem autorką innowacji pedagogicznych, projektów, artykułów. Prowadzę warsztaty, biorę udział w konferencjach, współpracuję z nauczycielami z całej Polski.

KACPER KĘPKA

KACPER KĘPKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego i Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 5 lat pracuje z zawodnikami piłki nożnej. Aktualnie jestem koordynatorem akademii w podwarszawskim klubie a także trenerem przygotowania motorycznego w klubie UKS Varsovia. Prowadzę treningi funkcjonalne dla dzieci i dorosłych. Pracę z dziećmi rozpocząłem jako trener piłki nożnej, kończąc kolejno kursy UEFA C i B. Jestem pasjonatem sportu i zdrowego trybu życia.

ANETTA PŁOTNICKA

ANETTA PŁOTNICKA

NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKI

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

ANNA MARA

ANNA MARA

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Z wykształcenia nauczycielka muzyki, chórmistrzyni, instruktorka tańca, oligofrenopedagog i technik realizacji dźwięku. Zdobyła doświadczenie w Polsce i za granicą, prowadząc zajęcia muzyczne i taneczne. Współzałożycielka African Music School. Pasjonuje się muzyką, tańcem, podróżami i wolontariatem. Uwielbia tworzyć aranżacje muzyczne. Ceni kreatywność i zaangażowanie, które przekłada na pracę z uczniami, inspirując do rozwijania talentów.

MAGDALENA ZAKONEK

MAGDALENA ZAKONEK

NAUCZYCIEL CHEMII

Jestem absolwentką Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunkach: analityka laboratoryjna, przygotowanie pedagogiczne, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz zarządzanie w oświacie. Praca z młodzieżą i rozwijanie pasji do chemii u uczniów daje mi wiele satysfakcji.

KLARA PAWŁOWSKA

KLARA PAWŁOWSKA

NAUCZYCIEL FIZYKI

Studentka Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, instruktorska w Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, absolwentka kursów dot. kształcenia oraz pracy dziećmi i młodzieżą, ratownik KPP.

KAMILA KRZEMIŃSKA

KAMILA KRZEMIŃSKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Zainspirowana teorią edukacji i poznania J. Piageta, uważam, iż zdobywanie wiedzy powinno odbywać się poprzez eksplorację otaczającego świata i empiryczne doświadczanie przyrody. Stosowane przeze mnie metody projektów mają na celu aktywizację ucznia, przez swobodne eksperymentowanie z wiedzą. Po pracy jestem mamą Hani i Basi, które zainspirowały mnie do pracy na stanowisku nauczyciela.

ALINA ROSOLOVSKA

ALINA ROSOLOVSKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Z wyksztalcenia jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego. W swojej pracy wykorzystam metodę, która polega na różnych sposobach komunikacji opartych na wzajemnym szacunku między uczniami oraz nauczycielem i uczniem. W swojej działalności edukacyjnej kieruję się słowami „Każde dziecko jest wyjątkowe, po prostu w nie uwierz"

MARTA GÓRKA

MARTA GÓRKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem studentką czwartego roku psychologii ze specjalizacją wychowawczą na Uniwersytecie Warszawskim. W pracy stawiam na współdziałane, odpowiedzialność obu stron i traktowanie innych tak, jakbym sama chciała być traktowana. Staram się podchodzić indywidualnie do potrzeb ucznia i wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania.

AMELIA ZARZYCKA

AMELIA ZARZYCKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Studiuję psychologię na Społecznej Akademii Nauk. W pracy priorytetem jest dla mnie uważne słuchanie potrzeb uczniów i rodziców oraz poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Moją główną motywacją jest przekonanie, że każdy zasługuje na to, by być zrozumianym.

WERONIKA DYL

WERONIKA DYL

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku pedagogika oraz studentką piątego roku psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W pracy szczególnie ważne jest dla mnie wspieranie dzieci w rozwijaniu umiejętności społeczno-emocjonalnych oraz dbanie o przyjazne i wspierające środowisko, w którym dzieci czują się akceptowane i zmotywowane do nauki.

MARTA KOŚCIELNIAK

MARTA KOŚCIELNIAK

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem studentką trzeciego roku psychologii na Uniwersytecie SWPS. W swojej pracy szczególną uwagę przykładam do wypracowania atmosfery pełnej życzliwości i akceptacji, w której każdy z uczniów będzie mógł poczuć się bezpiecznie. Za pomocą indywidualnego podejścia do ucznia staram się dopasowywać moje metody do jego potrzeb i możliwości, by zapewnić mu najlepsze warunki do rozwoju.

EWA PTASZEK

EWA PTASZEK

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

EMILIA WOJTCZUK

EMILIA WOJTCZUK

PSYCHOLOG

Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS. Pracuję w stylu niedyrektywnym. Autentyczność w kontakcie i relacji, uważność, zrozumienie i wsparcie uczniów z wyzwaniami, dostrzeganie potrzeb i dawanie przestrzeni na indywidualizm, poszanowanie potrzeb dzieci i rodziców - to wszystko jest mi bardzo bliskie i jest istotne w mojej pracy. Towarzyszę dzieciom w codzienności oraz podążam za nimi wspierając ich rozwój.

MACIEJ POZIOMSKI

MACIEJ POZIOMSKI

PSYCHOLOG

Jestem psychologiem, absolwentem Uniwersytetu SWPS. Swoje doświadczenie zdobywałem na różnych stażach i praktykach. Największe doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobyłem podczas pracy w Biurze Rzecznika Praw Dziecka w Zespole Dziecięcego Telefonu Zaufania dla dzieci i młodzieży. Ponadto na co dzień pracuje w klinice jako psycholog, terapeuta głównie z dziećmi i młodzieżą.

WERONIKA GARLIKOWSKA

WERONIKA GARLIKOWSKA

ASYSTENTA DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH

Ukończyłam filologię polską (specjalizacja nauczycielska) na Uniwersytecie Warszawskim. W szkole zajmuję się czynnościami sekretaryjnymi. Do moich obowiązków należy zapewnianie pomocy w kwestiach organizacyjno-administracyjnych oraz kontakt z rodzicami. Podejmowanymi przez siebie działaniami staram się usprawniać funkcjonowanie szkoły. Prywatnie pasjonuję się literaturą, kinem, mikologią oraz sztuką użytkową.

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJ

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.

Przedszkole i Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa Trampoline 2016. Kopiowanie zabronione