kadra

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama czwórki dzieci.

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Jestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.

DYREKTOR SZKOŁY

Absolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

DYREKTOR PROGRAMOWA

Z wykształcenia jestem pedagożką edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz osobą zarządzającą oświatą. Pracuję w zawodzie od 18 lat, swoje doświadczenie zdobywałam w międzynarodowych placówkach oświatowych w Warszawie. Poznałam specyfikę funkcjonowania różnych systemów edukacyjnych, m.in. angielski, hiszpański, francuski, chiński.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1

Jestem Absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 9-letniej Hani.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2A / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Jestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2B

Jestem pedagogiem wczesnoszkolnym i przedszkolnym z zamiłowaniem do metody Marii Montessori. Ukończyłam również Niepubliczne Studium Plastyczne, co pozwala mi łączyć edukację z pasją do sztuki. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w przedszkolach, podczas półkolonii oraz prowadząc warsztaty artystyczne w centrach sztuki i kultury. W pracy z dziećmi stawiam na uważność, relację i twórcze działanie – wierzę, że edukacja może (i powinna!) inspirować, rozwijać i budzić ciekawość świata.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3A / PSYCHOLOG

Jestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3B / PEDAGOG SPECJALNY

Jestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 / PSYCHOLOG

Jestem absolwentką Psychologii i Tłumaczeń specjalistycznych na UW, ukończyłam studia podyplomowe ze stosowanej analizy zachowania oraz pedagogiki. Doświadczenie zdobywałam w przedszkolach, poradniach i gabinetach terapeutycznych. Od 14 lat pracuję z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, prowadzę terapię i warsztaty oraz szkolenia dla rodziców. Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców, moje pasje to ludzie i kawa.

WYCHOWAWCA KLASY 5 / NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego i Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 5 lat pracuje z zawodnikami piłki nożnej. Aktualnie jestem koordynatorem akademii w podwarszawskim klubie a także trenerem przygotowania motorycznego w klubie UKS Varsovia. Prowadzę treningi funkcjonalne dla dzieci i dorosłych. Pracę z dziećmi rozpocząłem jako trener piłki nożnej, kończąc kolejno kursy UEFA C i B. Jestem pasjonatem sportu i zdrowego trybu życia.

WYCHOWAWCA KLASY 6 / NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, na kierunku pedagogika kultury fizycznej i zdrowotnej. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczyciela wychowania fizycznego. Od wielu lat jest również trenerem piłki nożnej z licencją trenera UEFA A. Wielki fan pedagogiki nielinearnej. Pasjonat sportu, a w szczególności piłki nożnej.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 7 / PEDAGOG SZKOLNY

Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 8 / NATIVE SPEAKER

After obtaining my master’s degree in teaching French as a Foreign Language at the University of Angers in 2018, I taught for almost two years in Chengdu, China with children aged 6 to 13. I have been a teacher at Trampoline School since 2020 and I lead my lessons between open communication, learning the fundamentals, games and projects. One of my passions being Art, I like to integrate these elements and share them with my students.

NATIVE SPEAKER

I am a graduate in Applied Languages and I hold two Master’s degrees: one in Intercultural Relations , and another one in Teaching French as a Foreign Language. Since 2022, I have been working as a French language teacher in Russia, Colombia, and in Poland. Passionate about working with children, I see teaching as a way to nurture curiosity, confidence, and a love for languages from an early age. Personally, I am curious about cultures and languages.

NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Od kiedy byłem dzieckiem interesowały mnie inne kultury i inne kraje – języki zaś stały się drogą do poznawania i realizacji moich marzeń. Jestem absolwentem Kolegium Nauczycielskiego UW i od ponad 10 lat pracuję jako nauczyciel języka francuskiego i angielskiego, ucząc w szkołach w Polsce i za granicą – w Szwajcarii czy w Anglii. Pracowałem z dziećmi w różnych grupach wiekowych – od przedszkolaków po nastolatków i w różnych systemach edukacyjnych – szkołach leśnych, systemie IB oraz szkołach dwujęzycznych.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium oraz Lingwistyki Stosowanej na UW. Od ponad 20 lat temu jestem związana z nauczaniem języka francuskiego jako lektor różnych grup wiekowych. W pracy stawiam na naukę przez zabawę, kreatywne działanie i metody polisensoryczne. Bliska jest mi idea edukacji opartej na szacunku i indywidualnym podejściu do każdego ucznia. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, miłośniczką podróży - szczególnie kulinarnych - wycieczek rowerowych i gier planszowych.

NATIVE SPEAKER

Jestem absolwentką Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, gdzie nabyłam umiejętności z zakresu nauczania i tłumaczenia ustnego. Pracę jako nauczyciel języka rozpoczęłam na drugim roku studiów, uczestniczyłam w licznych warsztatach metodycznych i wychowawczych. W wolnym czasie, poza spędzaniem go z rodziną, tworzę muzykę elektroniczną i piszę wierszyki dla dzieci.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Jestem absolwentką Filologii romańskiej na UW, od lat zakochaną w języku francuskim. Uczę dzieci, młodzież i dorosłych i staram się, żeby odkrywanie języka było naszą wspólną przygodą. Moje zajęcia to przede wszystkim otwartość na ucznia i kreatywność. W życiu prywatnym uwielbiam czytać, biegać, gotować roślinnie i bawić się z dziećmi, których mam w domu trójkę.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela dyplomowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Od lat prowadzę zajęcia z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi – w szkołach, na uczelniach, w różnych środowiskach zawodowych również w kontekście dwujęzycznym. Cały czas szukam nowych sposobów na skuteczne zdobywanie przez uczniów kompetencji językowych, ale także na zaangażowanie się w proces uczenia i utrzymanie motywacji. Studnia ukończyłam w Kolegium Nauczania Języka Angielskiego UW oraz na Uniwersytecie Exeter w Wielkiej Brytanii. Jestem także doktorem nauk humanistycznych, a wykształcenie zdobywałam również na Uniwersytecie Technicznym w Delft.

NAUCZYCIEL HISTORII

Historyk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII I GEOGRAFII

Absolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach.

NAUCZYCIEL MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM

Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO

Jestem trenerką myślenia krytycznego IKM, polonistką i instruktorką teatralną. Największą radość sprawia mi oddawanie sprawczości w ręce ludzi. Jestem fanką interdyscyplinarności. W swojej pracy łączę metodyki i narzędzia. Pracowałam w różnych typach szkół i systemach edukacyjnych. Jestem autorką innowacji pedagogicznych, projektów, artykułów. Prowadzę warsztaty, biorę udział w konferencjach, współpracuję z nauczycielami z całej Polski.

NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKI

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Z wykształcenia nauczycielka muzyki, chórmistrzyni, instruktorka tańca, oligofrenopedagog i technik realizacji dźwięku. Zdobyła doświadczenie w Polsce i za granicą, prowadząc zajęcia muzyczne i taneczne. Współzałożycielka African Music School. Pasjonuje się muzyką, tańcem, podróżami i wolontariatem. Uwielbia tworzyć aranżacje muzyczne. Ceni kreatywność i zaangażowanie, które przekłada na pracę z uczniami, inspirując do rozwijania talentów.

NAUCZYCIELKA CHEMII

Jestem absolwentką Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunkach: analityka laboratoryjna, przygotowanie pedagogiczne, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz zarządzanie w oświacie. Praca z młodzieżą i rozwijanie pasji do chemii u uczniów daje mi wiele satysfakcji.

NAUCZYCIELKA FIZYKI

Studentka Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, instruktorska w Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, absolwentka kursów dot. kształcenia oraz pracy dziećmi i młodzieżą, ratownik KPP.

NAUCZYCIELKA INFORMATYKI

Na lekcjach informatyki uczymy się podstaw programowania w sposób prosty i przystępny. Wplatam także techniki wspierające koncentrację, planowanie i budowanie dobrych nawyków. Pokazuję, jak mądrze korzystać z nowych technologii i rozwijać umiejętności potrzebne nie tylko w szkole, ale i w codziennym życiu.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Studiuję psychologię na Społecznej Akademii Nauk. W pracy priorytetem jest dla mnie uważne słuchanie potrzeb uczniów i rodziców oraz poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Moją główną motywacją jest przekonanie, że każdy zasługuje na to, by być zrozumianym.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem studentką trzeciego roku psychologii na Uniwersytecie SWPS. W swojej pracy szczególną uwagę przykładam do wypracowania atmosfery pełnej życzliwości i akceptacji, w której każdy z uczniów będzie mógł poczuć się bezpiecznie. Za pomocą indywidualnego podejścia do ucznia staram się dopasowywać moje metody do jego potrzeb i możliwości, by zapewnić mu najlepsze warunki do rozwoju.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem studentką ostatnich lat psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Planuję rozpocząć specjalizację wychowawczą. W pracy stawiam na życzliwość, autonomię i traktowanie innych tak, jakbym sama chciała być traktowana. Staram się indywidualne podchodzić do potrzeb ucznia. Prywatnie amatorka siłowni i dietetyki.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem Absolwentem "Artes Liberales" na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie kończę doktorat z filozofii i psychologii religii w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN. Od lat towarzyszę dzieciom i młodzieży w nauce zrównoważonej i zorientowanej na kreatywność, kooperację i wartości, wcześniej jako lektor angielskiego w Early Stage, teraz jako koordynator kształcenia. Potrafię poruszać z dziećmi trudne tematy i znajduję metody by je przez nie przeprowadzić, w sposób jednocześnie bezpieczny i rozwojowy.

PSYCHOLOG

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej ze specjalnością psychopedagogika kreatywności, a także magistrem psychologii w ścieżce klinicznej ukończonym na Uniwersytecie SWPS. W pracy szczególną uwagę zwracam na poszukiwanie i rozwój naturalnych zdolności dzieci i młodzieży. Współpracuję także z przedszkolem Trampoline oraz poradnią Fundacji SAVANT. W swojej pracy wykosztuję różne metody, w szczególności te oparte na porozumieniu bez przemocy. Szczególną uwagę zwraca na umiejętności społeczne dzieci oraz ich naturalne środowisko.

PEDAGOG SZKOLNY

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

ASYSTENTKA DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH

Jestem studentką III roku psychologii. W szkole pełnię funkcję asystenta ds. organizacyjno-administracyjnych, wspierając pracę sekretariatu i dbając o sprawną komunikację z rodzicami oraz organizację bieżących zadań. Zaangażowanie, dokładność i otwartość na potrzeby innych są dla mnie kluczowe w codziennej pracy. Zależy mi na tym, by swoją obecnością i działaniami usprawniać funkcjonowanie szkoły i tworzyć przyjazną atmosferę. Poza pracą interesuję się literaturą, podróżami oraz kulturą.

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJ

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.

Przedszkole i Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa Trampoline 2016. Kopiowanie zabronione