kadra

JADWIGA KABUT

JADWIGA KABUT

ÉCOLE DE FONDATEUR

Avocat de formation et diplômé en gestion de l'éducation à l'Université de Varsovie. Il gère le jardin d'enfants Trampoline, s'occupant des aspects administratif et organisationnel de l'installation. À l'école, une organisation de ce genre devient un environnement sûr dans lequel tout le personnel veille au bonheur et à la santé des enfants, à leurs relations, à leurs passions et à leur culture. En privé, la mère de trois enfants.

Anna Hendigery

Anna Hendigery

COOPÉRATIVE SCOLAIRE

Diplômé de LEA (langues: français, anglais, espagnol) et de l'Université Paris V Sorbonne-Nouvelle. Pendant des années, elle a travaillé dans des maisons de presse (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), où elle a travaillé sur des services de média pour de grands clients internationaux. Toujours fasciné par la langue, la culture et la civilisation françaises. En privé, mère de Léon, Julian et Lena.

JOANNA RZYSKA

JOANNA RZYSKA

ÉCOLE DE FONDATEUR

Je suis diplômée de la langue française, pedagogue, l'une des fondatrice de la maison d'édition "Wydawnictwo Dwie Siostry". Je suis co-auteure du "Portfolio européen des langues" pour MEN. Dans la vie privée, mère de deux filles: Antosia et Julia. Je dirige l'école depuis 20 ans. Je fais la promotion de la culture de lecture et de la civilisation francophone dans notre petite communauté scolaire.

AGNIESZKA WOLSZCZAK

AGNIESZKA WOLSZCZAK

LE DIRECTEUR SCOLAIRE

Diplômé en philologie polonaise, en éducation de la petite enfance et en gestion de l'éducation. Pendant des années, associé à l'éducation en tant qu'enseignant, éducateur, organisateur de classes de mi-année pour lycéens et éducateur à domicile. Au cours des dernières années, Agnieszka a dirigé le jardin d'enfants. En privé: épouse de son mari, mère de trois enfants. Sa mission fondamentale est de créer un environnement harmonieux et sûr dans lequel les étudiants peuvent développer leurs talents et suivre leurs passions.

KATARZYNA MOSIĄDZ

KATARZYNA MOSIĄDZ

DYREKTOR DO SPRAW NADZORU PEDAGOGICZNEGO

Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

ANIA WEJMAN

ANIA WEJMAN

ENSEIGNANTE DE CL. 3

Faisant référence à l'idée éducative de Janusz Korczak: "Vous ne pouvez pas laisser le monde tel qu'il est", je consacre mon temps à l'interprétation des mots et des significations des enfants, et le travail est ma passion. En privé: passionnée de peinture, enthousiaste du concept d'éducation artistique et mère de Hania, âgée de 4 ans.

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY

Jestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog, prowadzę zajęcia warsztatowe z dziećmi oraz rodzicami. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Skupiam się nie tylko na rozwoju poznawczym swoich uczniów, ale przede wszystkim zwracam uwagę na ich możliwości emocjonalne i społeczne, w tym odpowiednią komunikację. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ

ENSEIGNANTE DE CLASSE

Je suis diplômée de la Faculté de Pédagogie et des études d'éducation préscolaire et scolaire de l'Université de Varsovie et enseignante en oligophrénopédagogie. J'ai acquis mon expérience en travaillant avec des enfants touchés du spectre de l'autisme, en les accompagnant en tant qu'enseignante et thérapeute. En travaillant avec les élèves, il est important pour moi de leur laisser une marge de manœuvre. En privé, j'aime apprendre de nouvelles choses et chanter.

MARTA KAPAŁA

MARTA KAPAŁA

WYCHOWAWCZYNI KLASY / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Jestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.

PAULINA MARCHLEWSKA

PAULINA MARCHLEWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY

Jestem absolwentką studiów z zakresu pedagogiki że specjalnością kształcenie zintegrowane i wychowanie przedszkolne w Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Z wykształcenia prawnik, ukończyłam studia prawnicze na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jestem doktorantką II roku Szkoły Doktorskiej na KUL w Lublinie w zakresie nauk społecznych. Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej, organizacji i zarządzania oświatą oraz metodyki nauczania języków obcych na etapie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Terapeuta ręki. Lubię tworzyć książki matematyczne dla dzieci. W pracy z dziećmi cenię sobie relacje - moim celem jest klasa dobrych przyjaciół, lubiących przebywać w swoim towarzystwie, dającym sobie wsparcie i piękne wspomnienia 🙂

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

WYCHOWAWCA KLASY 5 / NAUCZYCIEL HISTORII

Historyk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

ALICJA KOWALCZYK

ALICJA KOWALCZYK

PROFESSEUR D'ANGLAIS

Elle a obtenu une maîtrise en philologie anglaise à la SWPS University of Humanities and Social Sciences. Il a le certificat de CPE de l'anglais et le degré de professeur nommé. Ses cours sont rendus plus attrayants par de nombreux jeux, chansons et activités qui nécessitent la participation des élèves.

EMILIA UNTON

EMILIA UNTON

PROFESSEUR DE LANGUE ANGLAISE

Diplômée en éducation initiale et en enseignement précoce de l'anglais et en gestion de l'éducation à l'Université de Varsovie. Boursière du Patrick's College, Drumcndra à Dublin. Elle dirige des cours basés sur le mouvement, en activant les élèves. Selon elle, un enseignant est une personne qui sait utiliser son ingéniosité et son esprit curieux pour encourager les autres à penser, rêver, apprendre, essayer et agir.

AGNIESZKA MARKANICZ

AGNIESZKA MARKANICZ

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Ukończyłam Akademię Muzyczną w Bydgoszczy na wydziale Prowadzenie Zespołów Jazzowych i Muzyki Rozrywkowej z głównym wokalem, jak również Uniwersytet Warmińsko - Mazurski na Wydziale Pedagogiczno - Muzycznym. Jestem również absolwentką Liceum Muzycznego w Gdańsku w klasie wiolonczeli. Obecnie jestem nauczycielem mianowanym z wieloletnim stażem, jak również czynnym muzykiem: wokalistką, dyrygentem i wiolonczelistką.

ANETTA PŁOTNICKA

ANETTA PŁOTNICKA

PROFESSEUR DE PLASTIQUE ET DE TECHNIQUE

Diplômée de l'Université Nicolaus Copernicus de Toruń à la Faculté des Beaux-Arts et des études de troisième cycle du Collegium Da Vinci - art et technologie. Enseignante qualifiée, commissaire d'expositions en plein air pour enfants et adolescents. Elle travaille avec passion et enthousiasme. Elle croit que l'art a un impact important sur les jeunes et sur le monde qu'ils créent.

FAWAZ MOHAGIR

FAWAZ MOHAGIR

PROFESSEUR DE SCIENCE INFORMATIQUE ET DE MATHÉMATIQUES EN J. ENGLISH

Diplômé de l'enseignement supérieur en informatique, études de troisième cycle en mathématiques avec des éléments en informatique et de troisième cycle en méthodologie et didactique pour enseignants de langues étrangères. Il a également achevé une étude sur le polonais pour étrangers. A 10 ans d'expérience professionnelle en tant qu'enseignant (enseignant nommé).

MÉLANIE MICHEL

MÉLANIE MICHEL

NATIVE SPEAKER

Ukończyłam studia magisterskie z dydaktyki językowej, uczyłam języka francuskiego w szkołach w Bukareszcie oraz przy wzmocnieniu systemu edukacyjnego we Francji. Miałam okazję pracować również w bibliotece młodzieżowej i od tego czasu uwielbiam opowiadać dzieciom historie, co stało się moją pasją!

CLÉMENTINE VAUCELLE

CLÉMENTINE VAUCELLE

NATIVE SPEAKER

My name is Clémentine VAUCELLE, I am 24 years old. I gratuated from L’Université du Mans. I come from Le Mans, Sarthe. This year I work in a French primary school as a service civique. Professionally, I taught in primary schools in Lviv, Ukraine and in Christchurch, New Zealand. Two countries and two cultures with different approaches to teaching. My working methods include adapting to the students, their rhythm and comprehension. I also spent time teaching English in primary school.

ANAÏS LAFFON

ANAÏS LAFFON

NATIVE SPEAKER

My name is Anaïs. I graduated from the University of Pau et des Pays de l’Adour. I come from the Southwest of France close to Lourdes so don’t be surprised if you can hear a strong southern accent. This year I will be working as a French teacher in primary school. I have worked as a French teacher for migrants in France and I have worked in Poznań as a French teacher in 2019. I was working as an intern at the French Institute of Warsaw. The methods that I have used where totally different because the objectives were not the same at all. My teaching methods are eclectic, I am adapting my methods and the lessons to the students. I use a lot of games and alternative methods to stimulate the students differently when it’s needed to help them to achieve their goals efficiently.

SEBASTIAN SIŃSKI

SEBASTIAN SIŃSKI

NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGO
MARZENA PIECKO

MARZENA PIECKO

NAUCZYCIELKA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Szkolne Wychowanie Fizyczne. Instruktor piłki siatkowej, ćwiczeń siłowych oraz fitnessu. Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem. Doświadczenie zdobyła w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum oraz w ośrodku socjoterapeutycznym. Zauroczona metodą ruchu rozwijającego wg. W. Sherborne. Swoją pracę wykonuje z ogromnym zaangażowaniem i pasją.

KONRAD WRZOSEK

KONRAD WRZOSEK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent AWF z tytułem magistra na kierunku Wychowanie Fizyczne. Posiadam również uprawnienia instruktora pływania narciarstwa oraz windsurfingu. Doświadczenie zdobywam na obozach letnich i zimowych dla dzieci i młodzieży jak i na basenie gdzie prowadzę lekcje z nauki i doskonalenia pływania. Podczas pracy z dziećmi zależy mi na przekazaniu im zasad zdrowego stylu życia jak i zasad zdrowej rywalizacji sportowej oraz zasad fair play.

DOMINIKA MOLAK

DOMINIKA MOLAK

NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII

Absolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach. Prywatnie żona i mama pięciorga dzieci.

JOANNA HERMANIUK

JOANNA HERMANIUK

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu w Białymstoku i filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego, obecnie studentka podyplomowej historii. Od lat związana z edukacją dwujęzyczną, przygotowuje uczniów do matury międzynarodowej IB i A level z języka polskiego i angielskiego. Nastawiona na rozwój i uczenie (się). Pracuje w sąsiadującym XXXV Liceum im. B. Prusa jako nauczycielka języka polskiego i Theory of Knowledge. Ma dwa psy, dwa koty i jeden motocykl.

MARCIN RYCHCIK

MARCIN RYCHCIK

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Ukończyłem filologie polską na Uniwersytecie Warszawskim. Oprócz tego, że uczę literatury języka polskiego, czasem sam także piszę. Lubię śpiewać i grać, więc nadmieniam nieskromnie: nieobce są mi sceny - rockowa i teatralna.

EWA SOŁOWIEJ - MĘDRZAK

EWA SOŁOWIEJ - MĘDRZAK

NAUCZYCIEL CHEMII I FIZYKI

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Fizyki oraz Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy , Wydział Chemii. Doradca metodyczny z chemii i fizyki w WCIES. Egzaminator OKE. Koordynator projektów Erasmus+, Comenius i eTwinning.

BARTEK WRONA

BARTEK WRONA

NAUCZYCIEL GEOGRAFII

Na studiach geograficznych na jednym z pierwszych wykładów dowiedziałem się, że jest to nauka parasolowa - bo łączy jak żadna inna wszystkie dziedziny – biologię, chemię, fizykę, historię, języki, matematykę i ekonomię, po prostu wszystko. Mówi się, że szkoła to miejsce, gdzie niesie się kaganek oświaty. W 2022 roku mamy już żarówki LED, więc ja swoim uczniom będę przynosił parasol.

EWA PTASZEK

EWA PTASZEK

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

KAMILA KOLKA

KAMILA KOLKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.

DOROTA DRZYMULSKA

DOROTA DRZYMULSKA

ENSEIGNEMENT SCOLAIRE

Un enseignant de l'enseignement primaire et un éducateur par éducation correctif, diplômé de l'Université de Varsovie et de l'Académie d'éducation spéciale. Depuis des années associées, entre autres. de Teatr LALKA à Varsovie, maternelle "Trampoline", consultation externe psychologique et pédagogique n ° 16 à Varsovie Dans le travail pédagogique, il accorde une attention particulière au développement émotionnel et social de ses étudiants, il écoute avec attention et respect Les parents.

RADOSŁAW KUR

RADOSŁAW KUR

PSYCHOLOG SZKOLNY

Absolwent psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, ukończyłem studia podyplomowe z Seksuologii Klinicznej Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Szkołę Muzyczną I stopnia w klasie fortepian w Szczebrzeszynie. Psycholog, wychowawca dzieci i młodzieży. Praca w edukacji szkolnej skoncentrowana na indywidualnym podejściu do dziecka.

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJ

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.

JERZY WIŚNIEWSKI

JERZY WIŚNIEWSKI

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNY

Dyplom elektronika. Od 1993 realizator dźwięku i szef studia dubbingowego Eurocom, od 2010 realizator dźwięki i szef studia dubbingowego MR Sound. Od 2014 szczęśliwy ,,pan Jurek" jako pracownik administracyjno-techniczny

Ecole Maternelle Trampoline et Ecole Primaire Bilingue Trampoline 2016. Reproduction interdite