kadra

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama czwórki dzieci.

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Jestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.

DYREKTOR SZKOŁY

Absolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

DYREKTOR PROGRAMOWA

Z wykształcenia jestem pedagożką edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz osobą zarządzającą oświatą. Pracuję w zawodzie od 18 lat, swoje doświadczenie zdobywałam w międzynarodowych placówkach oświatowych w Warszawie. Poznałam specyfikę funkcjonowania różnych systemów edukacyjnych, m.in. angielski, hiszpański, francuski, chiński.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1

Jestem Absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 9-letniej Hani.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2A / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Jestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2B

Z wykształcenia jestem nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pedagogiem Montessori, a obecnie uczennicą Wyższej Szkoły Artystycznej na kierunku Charakteryzacja Teatralno - Filmowa oraz uczestnikiem kursu kwalifikacyjnego z zakresu Surdopedagogiki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam podczas pracy w przedszkolu oraz centrum artystycznym, jak również w trakcie kolonii letnich.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3A / PSYCHOLOG

Jestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3B

Jestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 / PSYCHOLOG

Jestem absolwentką Psychologii i Tłumaczeń specjalistycznych na UW, ukończyłam studia podyplomowe ze stosowanej analizy zachowania oraz pedagogiki. Doświadczenie zdobywałam w przedszkolach, poradniach i gabinetach terapeutycznych. Od 14 lat pracuję z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, prowadzę terapię i warsztaty oraz szkolenia dla rodziców. Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców, moje pasje to ludzie i kawa.

WYCHOWAWCA KLASY 5 / NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego i Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 5 lat pracuje z zawodnikami piłki nożnej. Aktualnie jestem koordynatorem akademii w podwarszawskim klubie a także trenerem przygotowania motorycznego w klubie UKS Varsovia. Prowadzę treningi funkcjonalne dla dzieci i dorosłych. Pracę z dziećmi rozpocząłem jako trener piłki nożnej, kończąc kolejno kursy UEFA C i B. Jestem pasjonatem sportu i zdrowego trybu życia.

WYCHOWAWCA KLASY 6 / NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, na kierunku pedagogika kultury fizycznej i zdrowotnej. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczyciela wychowania fizycznego. Od wielu lat jest również trenerem piłki nożnej z licencją trenera UEFA A. Wielki fan pedagogiki nielinearnej. Pasjonat sportu, a w szczególności piłki nożnej.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 7 / PEDAGOG SZKOLNY

Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 8 / NATIVE SPEAKER

After obtaining my master’s degree in teaching French as a Foreign Language at the University of Angers in 2018, I taught for almost two years in Chengdu, China with children aged 6 to 13. I have been a teacher at Trampoline School since 2020 and I lead my lessons between open communication, learning the fundamentals, games and projects. One of my passions being Art, I like to integrate these elements and share them with my students.

NAUCZYCIEL HISTORII

Historyk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

NATIVE SPEAKER

I am a graduate in Applied Languages and I hold two Master’s degrees: one in Intercultural Relations , and another one in Teaching French as a Foreign Language. Since 2022, I have been working as a French language teacher in Russia, Colombia, and in Poland. Passionate about working with children, I see teaching as a way to nurture curiosity, confidence, and a love for languages from an early age. Personally, I am curious about cultures and languages.

NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Od kiedy byłem dzieckiem interesowały mnie inne kultury i inne kraje – języki zaś stały się drogą do poznawania i realizacji moich marzeń. Jestem absolwentem Kolegium Nauczycielskiego UW i od ponad 10 lat pracuję jako nauczyciel języka francuskiego i angielskiego, ucząc w szkołach w Polsce i za granicą – w Szwajcarii czy w Anglii. Pracowałem z dziećmi w różnych grupach wiekowych – od przedszkolaków po nastolatków i w różnych systemach edukacyjnych – szkołach leśnych, systemie IB oraz szkołach dwujęzycznych.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium oraz Lingwistyki Stosowanej na UW. Od ponad 20 lat temu jestem związana z nauczaniem języka francuskiego jako lektor różnych grup wiekowych. W pracy stawiam na naukę przez zabawę, kreatywne działanie i metody polisensoryczne. Bliska jest mi idea edukacji opartej na szacunku i indywidualnym podejściu do każdego ucznia. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, miłośniczką podróży - szczególnie kulinarnych - wycieczek rowerowych i gier planszowych.

NATIVE SPEAKER

Jestem absolwentką Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, gdzie nabyłam umiejętności z zakresu nauczania i tłumaczenia ustnego. Pracę jako nauczyciel języka rozpoczęłam na drugim roku studiów, uczestniczyłam w licznych warsztatach metodycznych i wychowawczych. W wolnym czasie, poza spędzaniem go z rodziną, tworzę muzykę elektroniczną i piszę wierszyki dla dzieci.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Jestem absolwentką Filologii romańskiej na UW, od lat zakochaną w języku francuskim. Uczę dzieci, młodzież i dorosłych i staram się, żeby odkrywanie języka było naszą wspólną przygodą. Moje zajęcia to przede wszystkim otwartość na ucznia i kreatywność. W życiu prywatnym uwielbiam czytać, biegać, gotować roślinnie i bawić się z dziećmi, których mam w domu trójkę.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela dyplomowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Od lat prowadzę zajęcia z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi – w szkołach, na uczelniach, w różnych środowiskach zawodowych również w kontekście dwujęzycznym. Cały czas szukam nowych sposobów na skuteczne zdobywanie przez uczniów kompetencji językowych, ale także na zaangażowanie się w proces uczenia i utrzymanie motywacji. Studnia ukończyłam w Kolegium Nauczania Języka Angielskiego UW oraz na Uniwersytecie Exeter w Wielkiej Brytanii. Jestem także doktorem nauk humanistycznych, a wykształcenie zdobywałam również na Uniwersytecie Technicznym w Delft.

NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII I GEOGRAFII

Absolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach.

NAUCZYCIEL MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM

Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO

Jestem trenerką myślenia krytycznego IKM, polonistką i instruktorką teatralną. Największą radość sprawia mi oddawanie sprawczości w ręce ludzi. Jestem fanką interdyscyplinarności. W swojej pracy łączę metodyki i narzędzia. Pracowałam w różnych typach szkół i systemach edukacyjnych. Jestem autorką innowacji pedagogicznych, projektów, artykułów. Prowadzę warsztaty, biorę udział w konferencjach, współpracuję z nauczycielami z całej Polski.

NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKI

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Z wykształcenia nauczycielka muzyki, chórmistrzyni, instruktorka tańca, oligofrenopedagog i technik realizacji dźwięku. Zdobyła doświadczenie w Polsce i za granicą, prowadząc zajęcia muzyczne i taneczne. Współzałożycielka African Music School. Pasjonuje się muzyką, tańcem, podróżami i wolontariatem. Uwielbia tworzyć aranżacje muzyczne. Ceni kreatywność i zaangażowanie, które przekłada na pracę z uczniami, inspirując do rozwijania talentów.

NAUCZYCIELKA CHEMII

Jestem absolwentką Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunkach: analityka laboratoryjna, przygotowanie pedagogiczne, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz zarządzanie w oświacie. Praca z młodzieżą i rozwijanie pasji do chemii u uczniów daje mi wiele satysfakcji.

NAUCZYCIELKA FIZYKI

Studentka Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, instruktorska w Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, absolwentka kursów dot. kształcenia oraz pracy dziećmi i młodzieżą, ratownik KPP.

NAUCZYCIELKA INFORMATYKI

Na lekcjach informatyki uczymy się podstaw programowania w sposób prosty i przystępny. Wplatam także techniki wspierające koncentrację, planowanie i budowanie dobrych nawyków. Pokazuję, jak mądrze korzystać z nowych technologii i rozwijać umiejętności potrzebne nie tylko w szkole, ale i w codziennym życiu.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Studiuję psychologię na Społecznej Akademii Nauk. W pracy priorytetem jest dla mnie uważne słuchanie potrzeb uczniów i rodziców oraz poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Moją główną motywacją jest przekonanie, że każdy zasługuje na to, by być zrozumianym.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem studentką trzeciego roku psychologii na Uniwersytecie SWPS. W swojej pracy szczególną uwagę przykładam do wypracowania atmosfery pełnej życzliwości i akceptacji, w której każdy z uczniów będzie mógł poczuć się bezpiecznie. Za pomocą indywidualnego podejścia do ucznia staram się dopasowywać moje metody do jego potrzeb i możliwości, by zapewnić mu najlepsze warunki do rozwoju.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem studentką psychologii po piątym roku studiów, w trakcie pisania pracy dyplomowej oraz nauczycielka wspomagającą. Zdobyłam doświadczenie pracy z dziećmi poprzez pracę jako asystent nauczyciela oraz poprzez uczestniczenie w praktykach TUS. Kluczowy jest dla mnie rozwój i zdobywanie wiedzy. Po zakończeniu studiów psychologicznych chciałabym podjąć podyplomówkę z przygotowania pedagogicznego oraz arteterapii.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem studentką ostatnich lat psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Planuję rozpocząć specjalizację wychowawczą. W pracy stawiam na życzliwość, autonomię i traktowanie innych tak, jakbym sama chciała być traktowana. Staram się indywidualne podchodzić do potrzeb ucznia. Prywatnie amatorka siłowni i dietetyki.

PSYCHOLOG

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej ze specjalnością psychopedagogika kreatywności. W tym roku przygotowuję się także do obrony magistra psychologii na ścieżce klinicznej w Uniwersytecie SWPS. W pracy szczególną uwagę zwracam na poszukiwanie i rozwój naturalnych zdolności dzieci. Współpracuję także z poradnią Fundacji SAVANT w roli terapeuty TUS.

PEDAGOG SZKOLNY

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

ASYSTENTKA DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH

Jestem studentką III roku psychologii. W szkole pełnię funkcję asystenta ds. organizacyjno-administracyjnych, wspierając pracę sekretariatu i dbając o sprawną komunikację z rodzicami oraz organizację bieżących zadań. Zaangażowanie, dokładność i otwartość na potrzeby innych są dla mnie kluczowe w codziennej pracy. Zależy mi na tym, by swoją obecnością i działaniami usprawniać funkcjonowanie szkoły i tworzyć przyjazną atmosferę. Poza pracą interesuję się literaturą, podróżami oraz kulturą.

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJ

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.

Przedszkole i Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa Trampoline 2016. Kopiowanie zabronione