
WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY
Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama czwórki dzieci.

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY
Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY
Jestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.

DYREKTOR SZKOŁY
Absolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

DYREKTOR DO SPRAW NADZORU PEDAGOGICZNEGO / WYCHOWAWCZYNI KLASY 6
Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1A / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Jestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2A
Jestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2B
Jestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3A
Jestem Absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 9-letniej Hani.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3B i 1B
Z wykształcenia jestem nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pedagogiem Montessori, a obecnie uczennicą Wyższej Szkoły Artystycznej na kierunku Charakteryzacja Teatralno - Filmowa oraz uczestnikiem kursu kwalifikacyjnego z zakresu Surdopedagogiki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam podczas pracy w przedszkolu oraz centrum artystycznym, jak również w trakcie kolonii letnich.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 / PEDAGOG SZKOLNY
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

WYCHOWAWCA KLASY 5 / NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Absolwent Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, na kierunku pedagogika kultury fizycznej i zdrowotnej. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczyciela wychowania fizycznego. Od wielu lat jest również trenerem piłki nożnej z licencją trenera UEFA A. Wielki fan pedagogiki nielinearnej. Pasjonat sportu, a w szczególności piłki nożnej.

WYCHOWAWCZYNI KLASY 7 / NATIVE SPEAKER
After obtaining my master’s degree in teaching French as a Foreign Language at the University of Angers in 2018, I taught for almost two years in Chengdu, China with children aged 6 to 13. I have been a teacher at Trampoline School since 2020 and I lead my lessons between open communication, learning the fundamentals, games and projects. One of my passions being Art, I like to integrate these elements and share them with my students.

NAUCZYCIEL HISTORII
Historyk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

NATIVE SPEAKER
My name is Clémentine VAUCELLE, I am 24 years old. I gratuated from L’Université du Mans. I come from Le Mans, Sarthe. This year I work in a French primary school as a service civique. Professionally, I taught in primary schools in Lviv, Ukraine and in Christchurch, New Zealand. Two countries and two cultures with different approaches to teaching. My working methods include adapting to the students, their rhythm and comprehension. I also spent time teaching English in primary school.

NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Od kiedy byłem dzieckiem interesowały mnie inne kultury i inne kraje – języki zaś stały się drogą do poznawania i realizacji moich marzeń. Jestem absolwentem Kolegium Nauczycielskiego UW i od ponad 10 lat pracuję jako nauczyciel języka francuskiego i angielskiego, ucząc w szkołach w Polsce i za granicą – w Szwajcarii czy w Anglii. Pracowałem z dziećmi w różnych grupach wiekowych – od przedszkolaków po nastolatków i w różnych systemach edukacyjnych – szkołach leśnych, systemie IB oraz szkołach dwujęzycznych.

NATIVE SPEAKER
Jestem absolwentką Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, gdzie nabyłam umiejętności z zakresu nauczania i tłumaczenia ustnego. Pracę jako nauczyciel języka rozpoczęłam na drugim roku studiów, uczestniczyłam w licznych warsztatach metodycznych i wychowawczych. W wolnym czasie, poza spędzaniem go z rodziną, tworzę muzykę elektroniczną i piszę wierszyki dla dzieci.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Jestem absolwentką filologii romańskiej Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów języka, kultury i cywilizacji francuskiej na Uniwersytecie Stendhal w Grenoble. Od 15 lat związana z nauczaniem jako lektor i nauczyciel języka francuskiego głównie grup przedszkolnych i szkolnych. W nauczaniu skupiam się na komunikatywnym podejściu do języka. Wierzę, że zbudowanie pozytywnej relacji z uczniem znacząco wspiera proces dydaktyczny. Jestem miłośniczką gier planszowych, sudoku oraz zadań szachowych.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Jestem absolwentką Filologii romańskiej na UW, od lat zakochaną w języku francuskim. Uczę dzieci, młodzież i dorosłych i staram się, żeby odkrywanie języka było naszą wspólną przygodą. Moje zajęcia to przede wszystkim otwartość na ucznia i kreatywność. W życiu prywatnym uwielbiam czytać, biegać, gotować roślinnie i bawić się z dziećmi, których mam w domu trójkę.

NATIVE SPEAKER
Jestem nauczycielką języka angielskiego oraz CLIL z prawie 20. letnim stażem. Absolwentka Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, zdobywałam doświadczenie w szkołach anglojęzycznych oraz dwujęzycznych. Swoich synów oraz uczniów wychowuję w dwujęzyczności pokazując tym samym, że język to możliwość poszerzania horyzontów oraz bycia obywatelem świata.

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela dyplomowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII I GEOGRAFII
Absolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach.

NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM
Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO
Jestem trenerką myślenia krytycznego IKM, polonistką i instruktorką teatralną. Największą radość sprawia mi oddawanie sprawczości w ręce ludzi. Jestem fanką interdyscyplinarności. W swojej pracy łączę metodyki i narzędzia. Pracowałam w różnych typach szkół i systemach edukacyjnych. Jestem autorką innowacji pedagogicznych, projektów, artykułów. Prowadzę warsztaty, biorę udział w konferencjach, współpracuję z nauczycielami z całej Polski.

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego i Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 5 lat pracuje z zawodnikami piłki nożnej. Aktualnie jestem koordynatorem akademii w podwarszawskim klubie a także trenerem przygotowania motorycznego w klubie UKS Varsovia. Prowadzę treningi funkcjonalne dla dzieci i dorosłych. Pracę z dziećmi rozpocząłem jako trener piłki nożnej, kończąc kolejno kursy UEFA C i B. Jestem pasjonatem sportu i zdrowego trybu życia.

NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKI
Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

NAUCZYCIELKA MUZYKI
Z wykształcenia nauczycielka muzyki, chórmistrzyni, instruktorka tańca, oligofrenopedagog i technik realizacji dźwięku. Zdobyła doświadczenie w Polsce i za granicą, prowadząc zajęcia muzyczne i taneczne. Współzałożycielka African Music School. Pasjonuje się muzyką, tańcem, podróżami i wolontariatem. Uwielbia tworzyć aranżacje muzyczne. Ceni kreatywność i zaangażowanie, które przekłada na pracę z uczniami, inspirując do rozwijania talentów.

NAUCZYCIEL CHEMII
Jestem absolwentką Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunkach: analityka laboratoryjna, przygotowanie pedagogiczne, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz zarządzanie w oświacie. Praca z młodzieżą i rozwijanie pasji do chemii u uczniów daje mi wiele satysfakcji.

NAUCZYCIEL FIZYKI
Studentka Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, instruktorska w Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, absolwentka kursów dot. kształcenia oraz pracy dziećmi i młodzieżą, ratownik KPP.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY
Zainspirowana teorią edukacji i poznania J. Piageta, uważam, iż zdobywanie wiedzy powinno odbywać się poprzez eksplorację otaczającego świata i empiryczne doświadczanie przyrody. Stosowane przeze mnie metody projektów mają na celu aktywizację ucznia, przez swobodne eksperymentowanie z wiedzą. Po pracy jestem mamą Hani i Basi, które zainspirowały mnie do pracy na stanowisku nauczyciela.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY
Z wyksztalcenia jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego. W swojej pracy wykorzystam metodę, która polega na różnych sposobach komunikacji opartych na wzajemnym szacunku między uczniami oraz nauczycielem i uczniem. W swojej działalności edukacyjnej kieruję się słowami „Każde dziecko jest wyjątkowe, po prostu w nie uwierz"

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY
Studiuję psychologię na Społecznej Akademii Nauk. W pracy priorytetem jest dla mnie uważne słuchanie potrzeb uczniów i rodziców oraz poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Moją główną motywacją jest przekonanie, że każdy zasługuje na to, by być zrozumianym.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY
Jestem absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku pedagogika oraz studentką piątego roku psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W pracy szczególnie ważne jest dla mnie wspieranie dzieci w rozwijaniu umiejętności społeczno-emocjonalnych oraz dbanie o przyjazne i wspierające środowisko, w którym dzieci czują się akceptowane i zmotywowane do nauki.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY
Jestem studentką trzeciego roku psychologii na Uniwersytecie SWPS. W swojej pracy szczególną uwagę przykładam do wypracowania atmosfery pełnej życzliwości i akceptacji, w której każdy z uczniów będzie mógł poczuć się bezpiecznie. Za pomocą indywidualnego podejścia do ucznia staram się dopasowywać moje metody do jego potrzeb i możliwości, by zapewnić mu najlepsze warunki do rozwoju.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY
Jestem studentką pedagogiki przedszkolnej I wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie z doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi, które zdobywałam pracując w Szkole Podstawowej i jako wychowawca podczas wypoczynku dzieci I młodzieży. Jestem certyfikowanym Trenerem Treningu Umiejętności Społecznych z zaświadczeniem MEN. Praca z dziećmi I młodzieżą satysfakcjonuje mnie I sprawia mi dużo radości.

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY / PSYCHOLOG
Jestem psychologiem i terapeutą TSR. Wspieram uczniów w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi i edukacyjnymi, dostosowując działania do ich potrzeb. Pomagam im w odkrywaniu swoich mocnych stron oraz zasobów. Na co dzień dbam o to, by dzieci czuły się bezpieczne, bo właśnie w poczuciu bezpieczeństwa najłatwiej uwalnia się ich potencjał. Z każdym buduję osobną relację, aby w trudnych momentach jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.

PSYCHOLOG
Ukończyłam jednolite studia magisterskie psychologiczne na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. W trakcie studiów skupiona byłam przede wszystkim na psychologii dzieci i młodzieży, psychotraumatologii oraz psychoedukacji. Skończyłam szereg szkoleń z zakresu pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzinami. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w szpitalach, poradniach zdrowia psychicznego, szkołach i przedszkolach w Polsce i za granicą. Oprócz pracy w szkole, prowadzę prywatną praktykę psychoterapeutyczną.

ASYSTENTA DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH
Ukończyłam filologię polską (specjalizacja nauczycielska) na Uniwersytecie Warszawskim. W szkole zajmuję się czynnościami sekretaryjnymi. Do moich obowiązków należy zapewnianie pomocy w kwestiach organizacyjno-administracyjnych oraz kontakt z rodzicami. Podejmowanymi przez siebie działaniami staram się usprawniać funkcjonowanie szkoły. Prywatnie pasjonuję się literaturą, kinem, mikologią oraz sztuką użytkową.

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJ
Absolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.
Znajdź nas na