kadra

JADWIGA KABUT

JADWIGA KABUT

ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁY

Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama trójki dzieci.

Anna Hendigery

Anna Hendigery

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

JOANNA RZYSKA

JOANNA RZYSKA

ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁY

Jestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.

AGNIESZKA WOLSZCZAK

AGNIESZKA WOLSZCZAK

DYREKTOR SZKOŁY

Absolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

KATARZYNA MOSIĄDZ

KATARZYNA MOSIĄDZ

DYREKTOR DO SPRAW NADZORU PEDAGOGICZNEGO

Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

MAGDALENA LATOS

MAGDALENA LATOS

WYCHOWAWCZYNI KLASY 0

Jestem absolwentką historii oraz edukacji wczesnoszkolnej z wczesnym nauczaniem języka angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zdobyłam w pracy w szkole międzynarodowej z programem IB PYP. Pracę z dziećmi opieram na relacji oraz dialogu, zależy mi na wysłuchaniu głosu moich uczniów. Lubię pracować metodą projektu. Prywatnie jestem mamą Ani i Kaliny. Moją pasją są wędrówki po Tatrach Wysokich.

NATALIA OMARSKA

NATALIA OMARSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1

Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej, magister kulturoznawstwa UKSW. Studiowała również pedagogikę na KU Leuven w Belgii i skończyła kierunek europeistyki na Uniwersytecie Warszawskim. W pracy z dziećmi najważniejszy jest dla niej dialog i obustronne zadowolenie ze współpracy.

ANIA WEJMAN

ANIA WEJMAN

WYCHOWAWCZYNI KL. 2

W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 4-letniej Hani.

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3A

Jestem absolwentką Wydziału pedagogicznego i studiów podyplomowych w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz oligofrenopedagogiem. Doświadczenie zdobyłam w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, towarzysząc im jako nauczyciel i terapeuta. W pracy z uczniem ważne jest dla mnie pozostawienie mu przestrzeni do działania. Prywatnie lubię uczyć się nowych rzeczy i śpiewać

DOROTA DRZYMULSKA

DOROTA DRZYMULSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3B / PEDAGOG SZKOLNY

Z wykształcenia nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i pedagog korekcyjny, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej. Przez lata związana m. in. z Teatrem LALKA w Warszawie, Przedszkolem polsko–francuskim „Trampoline”, Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną nr 16 w Warszawie. W pracy pedagogicznej szczególną uwagę zwraca na rozwój emocjonalny i społeczny swoich uczniów, z uwagą i szacunkiem słucha Rodziców.

KATARZYNA WOJTOWICZ

KATARZYNA WOJTOWICZ

WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 / NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO

Jestem absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie przygotowuję również rozprawę doktorską dotyczącą modeli kształcenia w podręcznikach polonistycznych. W pracy zależy mi przede wszystkim na relacjach i pomocy uczniom w rozwijaniu konkretnych umiejętności komunikacyjnych. Interesuję się językiem, szczególnie nowo powstałym słownictwem, jestem też miłośniczką jamników.

ALICJA KOWALCZYK-JADACKA

ALICJA KOWALCZYK-JADACKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 7 / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela mianowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

MÉLANIE MICHEL

MÉLANIE MICHEL

NATIVE SPEAKER

Ukończyłam studia magisterskie z dydaktyki językowej, uczyłam języka francuskiego w szkołach w Bukareszcie oraz przy wzmocnieniu systemu edukacyjnego we Francji. Miałam okazję pracować również w bibliotece młodzieżowej i od tego czasu uwielbiam opowiadać dzieciom historie, co stało się moją pasją!

CLÉMENTINE VAUCELLE

CLÉMENTINE VAUCELLE

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO

My name is Clémentine VAUCELLE, I am 24 years old. I gratuated from L’Université du Mans. I come from Le Mans, Sarthe. This year I work in a French primary school as a service civique. Professionally, I taught in primary schools in Lviv, Ukraine and in Christchurch, New Zealand. Two countries and two cultures with different approaches to teaching. My working methods include adapting to the students, their rhythm and comprehension. I also spent time teaching English in primary school.

OLIVIER DUPUY

OLIVIER DUPUY

NATIVE SPEAKER

Jestem Francuzem, urodziłem się w miejscowości Brest, w zachodniej części Francji. Uczę francuskiego jako języka obcego dla dzieci, młodzieży i dorosłych we Francji i poza nią. Mam dyplom z literatury francuskiej i komunikacji oraz tytuł magistra w nauczaniu francuskiego jako języka obcego. Pasjonuję się, muzyką, językami i podróżami oraz uwielbiam przekazywać moją wiedzę i know-how uczniom, aby pomóc im rozpoznać ich potencjał i zainteresowania.

SEBASTIAN SIŃSKI

SEBASTIAN SIŃSKI

NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGO
EMILIA UNTON

EMILIA UNTON

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Absolwentka Edukacji Początkowej i Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego oraz Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendystka St. Patrick's College, Drumcndra w Dublinie. Zajęcia prowadzi w oparciu o ruch i zabawę, aktywizując uczniów. Według niej nauczyciel to ktoś kto potrafi wykorzystać swoją pomysłowość i dociekliwy umysł do zachęcania innych do myślenia, marzenia, poznawanie, próbowania i działania.

JOSE ESCOBAR

JOSE ESCOBAR

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO I HISZPAŃSKIEGO

Jestem Wenezuelczykiem. Posiadam licencjat z języków obcych, certyfikaty TEFL/TESOL, ELE. Uczyłem języków przez około 12 lat dzieci, młodzież i dorosłych w różnych szkołach w Wenezueli, Chinach i Polsce. Lubię szczegółowo śledzić postęp moich uczniów, nauka przez praktykę pozwala im dobrze się bawić ucząc i ćwiczyć pewność dzieci w posługiwaniu się językiem. Moje pasje to kultury, języki, historia, sztuka i rzemiosło, przyroda i piłka nożna.

MARZENA PIECKO

MARZENA PIECKO

NAUCZYCIELKA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Szkolne Wychowanie Fizyczne. Instruktor piłki siatkowej, ćwiczeń siłowych oraz fitnessu. Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem. Doświadczenie zdobyła w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum oraz w ośrodku socjoterapeutycznym. Zauroczona metodą ruchu rozwijającego wg. W. Sherborne. Swoją pracę wykonuje z ogromnym zaangażowaniem i pasją.

KONRAD WRZOSEK

KONRAD WRZOSEK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent AWF z tytułem magistra na kierunku Wychowanie Fizyczne. Posiadam również uprawnienia instruktora pływania narciarstwa oraz windsurfingu. Doświadczenie zdobywam na obozach letnich i zimowych dla dzieci i młodzieży jak i na basenie gdzie prowadzę lekcje z nauki i doskonalenia pływania. Podczas pracy z dziećmi zależy mi na przekazaniu im zasad zdrowego stylu życia jak i zasad zdrowej rywalizacji sportowej oraz zasad fair play.

MAŁGORZATA ZIENKIEWICZ

MAŁGORZATA ZIENKIEWICZ

NAUCZYCIELKA MATEMATYKI

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, kierunek Biotechnologia. Ukończyła niezbędne studia podyplomowe i pracuje w szkole jako nauczyciel matematyki. Zwolenniczka wizualizacji i wykorzystania pomocy dydaktycznych na lekcjach, które ułatwiają dzieciom przejście od konkretu do abstrakcji. Prowadzi warsztaty „Rodzinnej matematyki”, a w wolnych chwilach spaceruje, szukając matematyki wokół niej.

DOMINIKA MOLAK

DOMINIKA MOLAK

NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII

Absolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach. Prywatnie żona i mama pięciorga dzieci.

MAŁGORZATA SZLAGOWSKA

MAŁGORZATA SZLAGOWSKA

NAUCZYCIEL GEOGRAFII

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Uczenie jest moją pasją, lubię przekazywać wiedzę i obserwować postępy moich uczniów. Oprócz geografii szczególnie interesuję się frankofonią. Uwielbiam język francuski, sztukę i poezję. W wolnym czasie czytam, a moje ulubione miejsca to teatr i muzea.

FAWAZ MOHAGIR

FAWAZ MOHAGIR

NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM

Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

EWA MYSŁAKOWSKA

EWA MYSŁAKOWSKA

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Jestem nauczycielem mianowanym, od 14 lat uwrażliwiam dzieci muzycznie. Ukończyłam Uniwersytet Poznański, specjalność - Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej. Przez 12 lat dyrygowałam różnymi chórami dziecięcymi, ale też chórem rodziców. Na co dzień nauczam gry na fortepianie oraz tworzę własne kompozycje i wydaję płyty pod pseudonimem Ewa eM.

ANETTA PŁOTNICKA

ANETTA PŁOTNICKA

NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKI

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

JOANNA HERMANIUK

JOANNA HERMANIUK

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu w Białymstoku i filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego, obecnie studentka podyplomowej historii. Od lat związana z edukacją dwujęzyczną, przygotowuje uczniów do matury międzynarodowej IB i A level z języka polskiego i angielskiego. Nastawiona na rozwój i uczenie (się). Pracuje w sąsiadującym XXXV Liceum im. B. Prusa jako nauczycielka języka polskiego i Theory of Knowledge. Ma dwa psy, dwa koty i jeden motocykl.

EWA SOŁOWIEJ - MĘDRZAK

EWA SOŁOWIEJ - MĘDRZAK

NAUCZYCIEL CHEMII I FIZYKI

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Fizyki oraz Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy , Wydział Chemii. Doradca metodyczny z chemii i fizyki w WCIES. Egzaminator OKE. Koordynator projektów Erasmus+, Comenius i eTwinning.

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

NAUCZYCIEL HISTORII

Historyk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

EWA SOBACKA

EWA SOBACKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

RADOSŁAW KUR

RADOSŁAW KUR

PSYCHOLOG SZKOLNY

Absolwent psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, ukończyłem studia podyplomowe z Seksuologii Klinicznej Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Szkołę Muzyczną I stopnia w klasie fortepian w Szczebrzeszynie. Psycholog, wychowawca dzieci i młodzieży. Praca w edukacji szkolnej skoncentrowana na indywidualnym podejściu do dziecka.

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

SPECJALISTA DS. ADNIMISTRACJI SZKOLNEJ

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.

JERZY WIŚNIEWSKI

JERZY WIŚNIEWSKI

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNY

Dyplom elektronika. Od 1993 realizator dźwięku i szef studia dubbingowego Eurocom, od 2010 realizator dźwięki i szef studia dubbingowego MR Sound. Od 2014 szczęśliwy ,,pan Jurek" jako pracownik administracyjno-techniczny

Przedszkole i Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa Trampoline 2016. Kopiowanie zabronione