kadra

JADWIGA KABUT

JADWIGA KABUT

ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁY

Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama trójki dzieci.

Anna Hendigery

Anna Hendigery

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

JOANNA RZYSKA

JOANNA RZYSKA

ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁY

Absolwentka filologii romańskiej, była dziennikarka i tłumaczka przysięgła, współwłaścicielka wydawnictwa "Dwie Siostry". Od kilkunastu lat prowadzi przedszkole dwujęzyczne “Trampoline”. Współautorka Europejskiego Portfolio Językowego dla Przedszkoli. Bierze aktywny udział w propagowaniu kultury dla dzieci w Warszawie, organizując imprezy kulturalne, konkursy, warsztaty dla najmłodszych. Prywatnie mama nastolatek: Antosi i Julii.

AGNIESZKA WOLSZCZAK

AGNIESZKA WOLSZCZAK

DYREKTOR SZKOŁY

Asolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Przez ostatnie lata Pani Agnieszka była dyrektorem przedszkola. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

ANIA WEJMAN

ANIA WEJMAN

WYCHOWAWCZYNI KL 0

W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 4-letniej Hani.

DOROTA DRZYMULSKA

DOROTA DRZYMULSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1 / PEDAGOG SZKOLNY

Z wykształcenia nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i pedagog korekcyjny, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej. Przez lata związana m. in. z Teatrem LALKA w Warszawie, Przedszkolem polsko–francuskim „Trampoline”, Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną nr 16 w Warszawie. W pracy pedagogicznej szczególną uwagę zwraca na rozwój emocjonalny i społeczny swoich uczniów, z uwagą i szacunkiem słucha Rodziców.

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1

Jestem absolwentką Wydziału pedagogicznego i studiów podyplomowych w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz oligofrenopedagogiem. Doświadczenie zdobyłam w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, towarzysząc im jako nauczyciel i terapeuta. W pracy z uczniem ważne jest dla mnie pozostawienie mu przestrzeni do działania. Prywatnie lubię uczyć się nowych rzeczy i śpiewać

NATALIA OMARSKA

NATALIA OMARSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2

Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej, magister kulturoznawstwa UKSW. Studiowała również pedagogikę na KU Leuven w Belgii i skończyła kierunek europeistyki na Uniwersytecie Warszawskim. W pracy z dziećmi najważniejszy jest dla niej dialog i obustronne zadowolenie ze współpracy.

AGNIESZKA TRUKAWKA

AGNIESZKA TRUKAWKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3 / NAUCZYCIEL PRZYRODY

Absolwentka Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz nauczyciel nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego z elementami terapii pedagogicznej. Wcześniej pracowała jako wychowawca w przedszkolu Trampoline. W pracy dydaktyczno-wychowawczej stara się podążać za dzieckiem, wspierając indywidualizację procesu nauczania w grupie klasowej. Na co dzień wraz z uczniami bada, poszukuje i eksperymentuje.

ALICJA KOWALCZYK

ALICJA KOWALCZYK

WYCHOWAWCZYNI KLASY 5 / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela mianowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

ANNABELLE CHIFFRE

ANNABELLE CHIFFRE

NATIVE SPEAKER

Urodzona w Paryżu, większość życia spędziłam w Tuluzie. Studiowałam historię średniowiecza w Pradze i ukończyłam studia z tytułem magistra europejskiego w Warszawie (KolegiumEuropejskie). Regularnie pracowałam z dziećmi przez siedem lat w ośrodkach edukacyjnych i na obozach letnich, a teraz, po różnych doświadczeniach zawodowych, w końcu wróciłam do mojej pierwszej miłości: nauczania! Język francuski jest wymagającym językiem, docenianym na całym świecie i wierzę, że dzieci mogą się również wiele nauczyć z francuskiej kultury, historii i wartości.

CLARA DEVOS

CLARA DEVOS

NATIVE SPEAKER

Jestem Francuzką, pochodzę z północy Francji. Ukończyłam studia “International Education". Odbyłam staże we Francji oraz w Finlandii. Od dzieciństwa chciałam pracować z dziećmi i jestem również bardzo zainteresowana nowymi metodami edukacji. Dla mnie, jako nauczyciela, ważne jest prowadzenie dziecka współczesnymi metodami.

MARINE COCUMELLI

MARINE COCUMELLI

NATIVE SPEAKER

Ukończyłam studia magisterskie z dydaktyki językowej, uczyłam języka francuskiego w szkołach w Bukareszcie oraz przy wzmocnieniu systemu edukacyjnego we Francji. Miałam okazję pracować również w bibliotece młodzieżowej i od tego czasu uwielbiam opowiadać dzieciom historie, co stało się moją pasją!

EMILIA UNTON

EMILIA UNTON

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Absolwentka Edukacji Początkowej i Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego oraz Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendystka St. Patrick's College, Drumcndra w Dublinie. Zajęcia prowadzi w oparciu o ruch i zabawę, aktywizując uczniów. Według niej nauczyciel to ktoś kto potrafi wykorzystać swoją pomysłowość i dociekliwy umysł do zachęcania innych do myślenia, marzenia, poznawanie, próbowania i działania.

MARLENA WIERCIŃSKA

MARLENA WIERCIŃSKA

NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGO

Przez 14 lat mieszkałam w Brukseli, tam uczyłam się we francuskiej szkole. Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Kolegium Nauczycielskie i Romanistyka). Zawsze chciałam uczyć i cieszę się, że mogę się w tym spełniać.

MARCELINA SOKÓŁ

MARCELINA SOKÓŁ

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach na wydziale edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej oraz Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie wydział artystyczny- specjalizacja muzykoterapia. Jest przekonana, że każdy posiada słuch muzyczny i może swobodnie bawić się muzyką. Swoją pasją próbuje „zarazić" wszystkich dookoła zarówno tych małych jak i dużych.

ANETTA PŁOTNICKA

ANETTA PŁOTNICKA

NAUCZYCIEL PLASTYKI I TECHNIKI

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

ARKADIUSZ ZNAJDEK

ARKADIUSZ ZNAJDEK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Ukończyłem Akademię Wychowania Fizycznego z tytułem magistra na kierunku Wychowanie Fizyczne. Posiadam również uprawnienia Instruktora Zapasów, Samoobrony. Stale podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w licznych szkoleniach oraz kursach z zakresu kultury fizycznej. W czasie wolnym poświęcam się swojej pasji, którą są sporty walki oraz prowadzę treningi funkcjonalne dla dorosłych oraz dzieci.

SŁAWOMIRA BASTEK

SŁAWOMIRA BASTEK

NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej, bibliotekoznawstwa i informacji naukowo - technicznej oraz zarządzania oświatą, doktorantka antropologii i etnologii kulturowej UW. Nauczyciel dyplomowany i wychowawca z 20-letnim stażem, mentor, koordynator programów i projektów unijnych, uczestniczka licznych konferencji, szkoleń i warsztatów kształcących kompetencje interdyscyplinarne w pracy z dziećmi i młodzieżą. Prywatnie mama trojga dzieci, miłośniczka podróży.

MAŁGORZATA ZIENKIEWICZ

MAŁGORZATA ZIENKIEWICZ

NAUCZYCIELKA MATEMATYKI

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, kierunek Biotechnologia. Ukończyła niezbędne studia podyplomowe i pracuje w szkole jako nauczyciel matematyki. Zwolenniczka wizualizacji i wykorzystania pomocy dydaktycznych na lekcjach, które ułatwiają dzieciom przejście od konkretu do abstrakcji. Prowadzi warsztaty „Rodzinnej matematyki”, a w wolnych chwilach spaceruje, szukając matematyki wokół niej.

MARCIN GOSTOWSKI

MARCIN GOSTOWSKI

NAUCZYCIEL HISTORII

Absolwent Archeologii na Uniwersytecie Warszawskim, Historii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Cywilizacji Śródziemnomorskiej na wydziale „Artes Liberales” również na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 2008-2018 brał udział w badaniach archeologicznych na terenie Polski oraz w Egipcie, Jordanii, Izraelu, Gruzji, Armenii, Hiszpanii, Francji, Libanie na Cyprze i Ukrainie. Popularyzator nauki, współzałożyciel grupy rekonstrukcji historycznej Arkona oraz projektu Pozytywnie Historyczni.

WOJCIECH NACZAS

WOJCIECH NACZAS

NAUCZYCIEL GEOGRAFII

Absolwent UW wydziału Geografii i Studiów Regionalnych . Doradca metodyczny z geografii Podyplomowe studium z Informatyki . Kwalifikacje z Oligofrenopedagogiki. Wieloletnie doświadczenie w szkole podstawowej, gimnazjalnej, licealnej, specjalnej na szczeblu zawodowym. Pracownik wyższej uczelni. Prywatnie miłośnik roweru. gór, natury i kultury japońskiej.

FAWAZ MOHAGIR

FAWAZ MOHAGIR

NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM

Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

DARIUSZ ŻERKOWSKI

DARIUSZ ŻERKOWSKI

NAUCZYCIEL RELIGII

Magister teologii. Ukończył Papieski Wydział Teologiczny w Warszawie. Interesuje się religioznawstwem i kulturoznawstwem. Obecnie studiuje pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

ALEKSANDRA GRZEGOREK

ALEKSANDRA GRZEGOREK

KOORDYNATOR EDUKACYJNY

Absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, rodowita łowiczanka. Od 6 lat działa w sektorze kultury, jako organizatorka oraz prowadząca wydarzenia kulturalne i warsztaty twórcze. Współpracowała m.in.: Muzeum Narodowym w Poznaniu, Art Foundation Stary Browar, Festiwalem Malta, Łowickim Ośrodkiem Kultury. Zawodowo zajmuje się również ilustracją. Prywatnie - miłośniczka roweru, gór, książek, natury i ekologicznego stylu życia.

Przedszkole i Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa Trampoline 2016. Kopiowanie zabronione