
JADWIGA KABUT
ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁYZ wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama czwórki dzieci.

Anna Hendigery
WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁYAbsolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

JOANNA RZYSKA
ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁYJestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.

AGNIESZKA WOLSZCZAK
DYREKTOR SZKOŁYAbsolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

KATARZYNA MOSIĄDZ
DYREKTOR DO SPRAW NADZORU PEDAGOGICZNEGO / WYCHOWAWCZYNI KLASY 4Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA
WYCHOWAWCZYNI KLASY 0Jestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ
WYCHOWAWCZYNI KLASY 1AJestem absolwentką Wydziału pedagogicznego i studiów podyplomowych w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz oligofrenopedagogiem. Doświadczenie zdobyłam w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, towarzysząc im jako nauczyciel i terapeuta. W pracy z uczniem ważne jest dla mnie pozostawienie mu przestrzeni do działania. Prywatnie lubię uczyć się nowych rzeczy i śpiewać

PAULINA MARCHLEWSKA
WYCHOWAWCZYNI KLASY 1BJestem absolwentką pedagogiki że specjalnością kształcenie zintegrowane i wychowanie przedszkolne oraz doktorantką II roku Szkoły Doktorskiej na KUL w Lublinie w zakresie nauk społecznych. Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej oraz metodyki nauczania języków obcych na etapie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Terapeuta ręki. Lubię tworzyć książki matematyczne dla dzieci. W pracy z dziećmi cenię sobie relacje.

MARTA KAPAŁA
WYCHOWAWCZYNI KLASY 2/ NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGOJestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.

ANIA WEJMAN
WYCHOWAWCZYNI KLASY 3W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 7-letniej Hani.

RAFAŁ JAŹWIŃSKI
WYCHOWAWCA KLASY 5 / NAUCZYCIEL HISTORIIHistoryk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

RADOSŁAW KUR
WYCHOWAWCA KLASY 7 / PSYCHOLOG SZKOLNYAbsolwent psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, ukończyłem studia podyplomowe z Seksuologii Klinicznej Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Szkołę Muzyczną I stopnia w klasie fortepian w Szczebrzeszynie. Psycholog, wychowawca dzieci i młodzieży. Praca w edukacji szkolnej skoncentrowana na indywidualnym podejściu do dziecka.

MÉLANIE MICHEL
NATIVE SPEAKERUkończyłam studia magisterskie z dydaktyki językowej, uczyłam języka francuskiego w szkołach w Bukareszcie oraz przy wzmocnieniu systemu edukacyjnego we Francji. Miałam okazję pracować również w bibliotece młodzieżowej i od tego czasu uwielbiam opowiadać dzieciom historie, co stało się moją pasją!

CLÉMENTINE VAUCELLE
NATIVE SPEAKERMy name is Clémentine VAUCELLE, I am 24 years old. I gratuated from L’Université du Mans. I come from Le Mans, Sarthe. This year I work in a French primary school as a service civique. Professionally, I taught in primary schools in Lviv, Ukraine and in Christchurch, New Zealand. Two countries and two cultures with different approaches to teaching. My working methods include adapting to the students, their rhythm and comprehension. I also spent time teaching English in primary school.

BLANKA HOLUK
NATIVE SPEAKERJestem absolwentką Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, gdzie nabyłam umiejętności z zakresu nauczania i tłumaczenia ustnego. Pracę jako nauczyciel języka rozpoczęłam na drugim roku studiów, uczestniczyłam w licznych warsztatach metodycznych i wychowawczych. W wolnym czasie, poza spędzaniem go z rodziną, tworzę muzykę elektroniczną i piszę wierszyki dla dzieci.

CYPRIENNE SAVARY
NATIVE SPEAKERUrodziłam się pod Paryżem i dorastałam w polsko-francuskiej rodzinie w Blois (nad Loarą). Ukończyłam studia licencjackie z literatury francuskiej na uniwersytecie w Orleanie i studia magisterskie na kierunku polonistyki na Sorbonie i UW. Na lekcjach z dziećmi lubię urozmaicać podejście do języka za pomocą różnych gier i zabaw interaktywnych po francusku. Zachęcam także dzieci do tego, żeby sobie nawzajem pomagali w nauce.

SEBASTIAN SIŃSKI
NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGO
ALICJA KOWALCZYK-JADACKA
NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGOUkończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela mianowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

MARZENA PIECKO
NAUCZYCIELKA WYCHOWANIA FIZYCZNEGOAbsolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Szkolne Wychowanie Fizyczne. Instruktor piłki siatkowej, ćwiczeń siłowych oraz fitnessu. Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem. Doświadczenie zdobyła w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum oraz w ośrodku socjoterapeutycznym. Zauroczona metodą ruchu rozwijającego wg. W. Sherborne. Swoją pracę wykonuje z ogromnym zaangażowaniem i pasją.

KONRAD WRZOSEK
NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGOAbsolwent AWF z tytułem magistra na kierunku Wychowanie Fizyczne. Posiadam również uprawnienia instruktora pływania narciarstwa oraz windsurfingu. Doświadczenie zdobywam na obozach letnich i zimowych dla dzieci i młodzieży jak i na basenie gdzie prowadzę lekcje z nauki i doskonalenia pływania. Podczas pracy z dziećmi zależy mi na przekazaniu im zasad zdrowego stylu życia jak i zasad zdrowej rywalizacji sportowej oraz zasad fair play.

DOMINIKA MOLAK
NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGIIAbsolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach. Prywatnie żona i mama pięciorga dzieci.

FAWAZ MOHAGIR
NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIMAbsolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

AGNIESZKA MARKANICZ
NAUCZYCIELKA MUZYKIUkończyłam Akademię Muzyczną w Bydgoszczy na wydziale Prowadzenie Zespołów Jazzowych i Muzyki Rozrywkowej z głównym wokalem, jak również Uniwersytet Warmińsko - Mazurski na Wydziale Pedagogiczno - Muzycznym. Jestem również absolwentką Liceum Muzycznego w Gdańsku w klasie wiolonczeli. Obecnie jestem nauczycielem mianowanym z wieloletnim stażem, jak również czynnym muzykiem: wokalistką, dyrygentem i wiolonczelistką.

ANETTA PŁOTNICKA
NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKIAbsolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

JOANNA HERMANIUK
NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGOAbsolwentka filologii polskiej Uniwersytetu w Białymstoku i filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Od lat związana z edukacją dwujęzyczną, maturą międzynarodową IB i brytyjską A Level. Egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego i angielskiego, brytyjskiego GCSE, oraz matury IB English B. Uczy literatury polskiej i angielskiej młodzież młodszą i starszą. Żeglarka jachtowa, sterniczka motorowodna, nauczycielka żeglowania PZŻ. Nastawiona na rozwój i uczenie (się).

BARTEK WRONA
NAUCZYCIEL GEOGRAFIINa studiach geograficznych na jednym z pierwszych wykładów dowiedziałem się, że jest to nauka parasolowa - bo łączy jak żadna inna wszystkie dziedziny – biologię, chemię, fizykę, historię, języki, matematykę i ekonomię, po prostu wszystko. Mówi się, że szkoła to miejsce, gdzie niesie się kaganek oświaty. W 2022 roku mamy już żarówki LED, więc ja swoim uczniom będę przynosił parasol.

EWA PTASZEK
NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCYAbsolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

KAMILA KOLKA
NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCYJestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.

DOROTA DRZYMULSKA
PEDAGOG SZKOLNY I NAUCZYCIEL WCZESNOSZKOLNYZ wykształcenia nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i pedagog korekcyjny, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej. Przez lata związana m. in. z Teatrem LALKA w Warszawie, Przedszkolem polsko–francuskim „Trampoline”, Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną nr 16 w Warszawie. W pracy pedagogicznej szczególną uwagę zwraca na rozwój emocjonalny i społeczny swoich uczniów, z uwagą i szacunkiem słucha Rodziców.

MARTYNA GAJKOWSKA
PSYCHOLOŻKA SZKOLNAJestem psycholożką, absolwentką Uniwersytetu SWPS. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywałam między innymi w trakcie staży w telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz w Młodzieżowym Ośrodku Profilaktyki i Psychoterapii w Warszawie. Nieustannie doszkalam się, żeby jak najskuteczniej móc wspierać Uczniów. W swojej pracy czerpię z Porozumienia bez Przemocy (NVC), rodzicielstwa bliskości i metody self-reg. W dzieciach widzę przede wszystkim Ludzi.

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJAbsolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.

JERZY WIŚNIEWSKI
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYDyplom elektronika. Od 1993 realizator dźwięku i szef studia dubbingowego Eurocom, od 2010 realizator dźwięki i szef studia dubbingowego MR Sound. Od 2014 szczęśliwy ,,pan Jurek" jako pracownik administracyjno-techniczny
Znajdź nas na