JADWIGA KABUT
WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁYZ wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama czwórki dzieci.
Anna Hendigery
WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁYAbsolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.
JOANNA RZYSKA
WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁYJestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.
AGNIESZKA WOLSZCZAK
DYREKTOR SZKOŁYAbsolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.
KATARZYNA MOSIĄDZ
DYREKTOR DO SPRAW NADZORU PEDAGOGICZNEGO / WYCHOWAWCZYNI KLASY 6Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.
MARTA KAPAŁA
WYCHOWAWCZYNI KLASY 1A / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGOJestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.
ANDRZEJ KAMIŃSKI
WYCHOWAWCA KLASY 1BAbsolwent Alma Mater Uniwersytetu w Białymstoku wydział Pedagogiki i Psychologii, kierunek edukacja wczesnoszkolna. Ukończone studia podyplomowe na Uniwersytecie Śląskim w zakresie bilingwistyki. Umiejętności i doświadczenie nauczycielskie kształtowałem w kraju jak i za granicą. Jestem twórcą scenariuszy wycieczek edukacyjnych projektu EDUMAPA, lubię podróże i wybieram się do Japonii. Poprawny optymista z nutką spontaniczności. Zafascynowany pomysłowością dzieci.
KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA
WYCHOWAWCZYNI KLASY 2AJestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.
KAMILA KOLKA
WYCHOWAWCZYNI KLASY 2BJestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.
ANIA WEJMAN
WYCHOWAWCZYNI KLASY 3AJestem Absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 9-letniej Hani.
NATALIA ROSA
WYCHOWAWCZYNI KLASY 3BZ wykształcenia jestem nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pedagogiem Montessori, a obecnie uczennicą Wyższej Szkoły Artystycznej na kierunku Charakteryzacja Teatralno - Filmowa oraz uczestnikiem kursu kwalifikacyjnego z zakresu Surdopedagogiki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam podczas pracy w przedszkolu oraz centrum artystycznym, jak również w trakcie kolonii letnich.
MARTA STROTZER
WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 / PEDAGOG SZKOLNYMarta Anna Strotzer jest doktorem nauk społecznych że specjalizacją pedagogiczną oraz Coachem Kognitywnym. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji myślenia kreatywnego. Pomaga w rozwijaniu talentów i budowaniu samoświadomości. Praktykuję jogę i medytację Vipassana. Od wielu lat uczy jogi i pilatesu. Jest mamą cudownego chłopca i szczęśliwą żoną.
JAKUB DRZEWIECKI
WYCHOWAWCA KLASY 5 / NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGOAbsolwent Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, na kierunku pedagogika kultury fizycznej i zdrowotnej. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczyciela wychowania fizycznego. Od wielu lat jest również trenerem piłki nożnej z licencją trenera UEFA A. Wielki fan pedagogiki nielinearnej. Pasjonat sportu, a w szczególności piłki nożnej.
MÉLANIE MICHEL
WYCHOWAWCZYNI KLASY 7 / NATIVE SPEAKERUkończyłam studia magisterskie z dydaktyki językowej, uczyłam języka francuskiego w szkołach w Bukareszcie oraz przy wzmocnieniu systemu edukacyjnego we Francji. Miałam okazję pracować również w bibliotece młodzieżowej i od tego czasu uwielbiam opowiadać dzieciom historie, co stało się moją pasją!
RAFAŁ JAŹWIŃSKI
NAUCZYCIEL HISTORIIHistoryk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.
CLÉMENTINE VAUCELLE
NATIVE SPEAKERMy name is Clémentine VAUCELLE, I am 24 years old. I gratuated from L’Université du Mans. I come from Le Mans, Sarthe. This year I work in a French primary school as a service civique. Professionally, I taught in primary schools in Lviv, Ukraine and in Christchurch, New Zealand. Two countries and two cultures with different approaches to teaching. My working methods include adapting to the students, their rhythm and comprehension. I also spent time teaching English in primary school.
MARCIN ZWIĘGLIŃSKI
NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGOOd kiedy byłem dzieckiem interesowały mnie inne kultury i inne kraje – języki zaś stały się drogą do poznawania i realizacji moich marzeń. Jestem absolwentem Kolegium Nauczycielskiego UW i od ponad 10 lat pracuję jako nauczyciel języka francuskiego i angielskiego, ucząc w szkołach w Polsce i za granicą – w Szwajcarii czy w Anglii. Pracowałem z dziećmi w różnych grupach wiekowych – od przedszkolaków po nastolatków i w różnych systemach edukacyjnych – szkołach leśnych, systemie IB oraz szkołach dwujęzycznych.
BLANKA HOLUK
NATIVE SPEAKERJestem absolwentką Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, gdzie nabyłam umiejętności z zakresu nauczania i tłumaczenia ustnego. Pracę jako nauczyciel języka rozpoczęłam na drugim roku studiów, uczestniczyłam w licznych warsztatach metodycznych i wychowawczych. W wolnym czasie, poza spędzaniem go z rodziną, tworzę muzykę elektroniczną i piszę wierszyki dla dzieci.
JUSTYNA POZIOMKOWSKA
NAUCZYCIELKA JĘZYKA FRANCUSKIEGOJestem absolwentką filologii romańskiej Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów języka, kultury i cywilizacji francuskiej na Uniwersytecie Stendhal w Grenoble. Od 15 lat związana z nauczaniem jako lektor i nauczyciel języka francuskiego głównie grup przedszkolnych i szkolnych. W nauczaniu skupiam się na komunikatywnym podejściu do języka. Wierzę, że zbudowanie pozytywnej relacji z uczniem znacząco wspiera proces dydaktyczny. Jestem miłośniczką gier planszowych, sudoku oraz zadań szachowych.
MARTA SŁOWIKOWSKA
NATIVE SPEAKERJestem nauczycielką języka angielskiego oraz CLIL z prawie 20. letnim stażem. Absolwentka Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, zdobywałam doświadczenie w szkołach anglojęzycznych oraz dwujęzycznych. Swoich synów oraz uczniów wychowuję w dwujęzyczności pokazując tym samym, że język to możliwość poszerzania horyzontów oraz bycia obywatelem świata.
ALICJA KOWALCZYK-JADACKA
NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGOUkończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela dyplomowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.
DOMINIKA MOLAK
NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII I GEOGRAFIIAbsolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach. Prywatnie żona i mama pięciorga dzieci.
FAWAZ MOHAGIR
NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIMAbsolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).
MONIKA ROKICKA
NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGOJestem trenerką myślenia krytycznego IKM, polonistką i instruktorką teatralną. Największą radość sprawia mi oddawanie sprawczości w ręce ludzi. Jestem fanką interdyscyplinarności. W swojej pracy łączę metodyki i narzędzia. Pracowałam w różnych typach szkół i systemach edukacyjnych. Jestem autorką innowacji pedagogicznych, projektów, artykułów. Prowadzę warsztaty, biorę udział w konferencjach, współpracuję z nauczycielami z całej Polski.
KACPER KĘPKA
NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGOAbsolwent Akademii Wychowania Fizycznego i Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 5 lat pracuje z zawodnikami piłki nożnej. Aktualnie jestem koordynatorem akademii w podwarszawskim klubie a także trenerem przygotowania motorycznego w klubie UKS Varsovia. Prowadzę treningi funkcjonalne dla dzieci i dorosłych. Pracę z dziećmi rozpocząłem jako trener piłki nożnej, kończąc kolejno kursy UEFA C i B. Jestem pasjonatem sportu i zdrowego trybu życia.
ANETTA PŁOTNICKA
NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKIAbsolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.
ANNA MARA
NAUCZYCIELKA MUZYKIZ wykształcenia nauczycielka muzyki, chórmistrzyni, instruktorka tańca, oligofrenopedagog i technik realizacji dźwięku. Zdobyła doświadczenie w Polsce i za granicą, prowadząc zajęcia muzyczne i taneczne. Współzałożycielka African Music School. Pasjonuje się muzyką, tańcem, podróżami i wolontariatem. Uwielbia tworzyć aranżacje muzyczne. Ceni kreatywność i zaangażowanie, które przekłada na pracę z uczniami, inspirując do rozwijania talentów.
MAGDALENA ZAKONEK
NAUCZYCIEL CHEMIIJestem absolwentką Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunkach: analityka laboratoryjna, przygotowanie pedagogiczne, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz zarządzanie w oświacie. Praca z młodzieżą i rozwijanie pasji do chemii u uczniów daje mi wiele satysfakcji.
KAMILA KRZEMIŃSKA
NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCYZainspirowana teorią edukacji i poznania J. Piageta, uważam, iż zdobywanie wiedzy powinno odbywać się poprzez eksplorację otaczającego świata i empiryczne doświadczanie przyrody. Stosowane przeze mnie metody projektów mają na celu aktywizację ucznia, przez swobodne eksperymentowanie z wiedzą. Po pracy jestem mamą Hani i Basi, które zainspirowały mnie do pracy na stanowisku nauczyciela.
ALINA ROSOLOVSKA
NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCYZ wyksztalcenia jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego. W swojej pracy wykorzystam metodę, która polega na różnych sposobach komunikacji opartych na wzajemnym szacunku między uczniami oraz nauczycielem i uczniem. W swojej działalności edukacyjnej kieruję się słowami „Każde dziecko jest wyjątkowe, po prostu w nie uwierz"
MARTA GÓRKA
NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCYJestem studentką czwartego roku psychologii ze specjalizacją wychowawczą na Uniwersytecie Warszawskim. W pracy stawiam na współdziałane, odpowiedzialność obu stron i traktowanie innych tak, jakbym sama chciała być traktowana. Staram się podchodzić indywidualnie do potrzeb ucznia i wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania.
EWA PTASZEK
NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCYAbsolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.
PIOTR GOWOREK
NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCYUkończyłem studia magisterskie z psychologii na SWPS. Pracowałem jako nauczyciel wspomagający w przedszkolu, a także jako Streetworker, wspierając młodzież z trudnego otoczenia. Praca z dziećmi i młodzieżą pozwoliła mi rozwinąć moje umiejętności komunikacyjne i empatyczne. Moją pasją jest psychologia, szczególnie psychologia sportu, która inspiruje mnie do zgłębiania, jak umysł wpływa na osiągnięcia sportowe i rozwój osobisty.
EMILIA WOJTCZUK
PSYCHOLOGJestem absolwentką Uniwersytetu SWPS. Pracuję w stylu niedyrektywnym. Autentyczność w kontakcie i relacji, uważność, zrozumienie i wsparcie uczniów z wyzwaniami, dostrzeganie potrzeb i dawanie przestrzeni na indywidualizm, poszanowanie potrzeb dzieci i rodziców - to wszystko jest mi bardzo bliskie i jest istotne w mojej pracy. Towarzyszę dzieciom w codzienności oraz podążam za nimi wspierając ich rozwój.
MACIEJ POZIOMSKI
PSYCHOLOGJestem psychologiem, absolwentem Uniwersytetu SWPS. Swoje doświadczenie zdobywałem na różnych stażach i praktykach. Największe doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobyłem podczas pracy w Biurze Rzecznika Praw Dziecka w Zespole Dziecięcego Telefonu Zaufania dla dzieci i młodzieży. Ponadto na co dzień pracuje w klinice jako psycholog, terapeuta głównie z dziećmi i młodzieżą.
WERONIKA GARLIKOWSKA
ASYSTENTA DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCHUkończyłam filologię polską (specjalizacja nauczycielska) na Uniwersytecie Warszawskim. W szkole zajmuję się czynnościami sekretaryjnymi. Do moich obowiązków należy zapewnianie pomocy w kwestiach organizacyjno-administracyjnych oraz kontakt z rodzicami. Podejmowanymi przez siebie działaniami staram się usprawniać funkcjonowanie szkoły. Prywatnie pasjonuję się literaturą, kinem, mikologią oraz sztuką użytkową.
AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJAbsolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.
Znajdź nas na