kadra

JADWIGA KABUT

JADWIGA KABUT

ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁY

Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama czwórki dzieci.

Anna Hendigery

Anna Hendigery

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

JOANNA RZYSKA

JOANNA RZYSKA

ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁY

Jestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.

AGNIESZKA WOLSZCZAK

AGNIESZKA WOLSZCZAK

DYREKTOR SZKOŁY

Absolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

KATARZYNA MOSIĄDZ

KATARZYNA MOSIĄDZ

DYREKTOR DO SPRAW NADZORU PEDAGOGICZNEGO

Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 0

Jestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog, prowadzę zajęcia warsztatowe. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Skupiam się nie tylko na rozwoju poznawczym, ale przede wszystkim zwracam uwagę na możliwości emocjonalne i społeczne uczniów. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ

AGNIESZKA WAŁKIEWICZ

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1A

Jestem absolwentką Wydziału pedagogicznego i studiów podyplomowych w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz oligofrenopedagogiem. Doświadczenie zdobyłam w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, towarzysząc im jako nauczyciel i terapeuta. W pracy z uczniem ważne jest dla mnie pozostawienie mu przestrzeni do działania. Prywatnie lubię uczyć się nowych rzeczy i śpiewać

PAULINA MARCHLEWSKA

PAULINA MARCHLEWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1B

Jestem absolwentką pedagogiki że specjalnością kształcenie zintegrowane i wychowanie przedszkolne oraz doktorantką II roku Szkoły Doktorskiej na KUL w Lublinie w zakresie nauk społecznych. Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej oraz metodyki nauczania języków obcych na etapie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Terapeuta ręki. Lubię tworzyć książki matematyczne dla dzieci. W pracy z dziećmi cenię sobie relacje - moim celem jest klasa dobrych przyjaciół, lubiących przebywać w swoim towarzystwie, dającym sobie wsparcie i piękne wspomnienia 🙂

MARTA KAPAŁA

MARTA KAPAŁA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2/ NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Jestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.

ANIA WEJMAN

ANIA WEJMAN

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3

W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 7-letniej Hani.

MARCIN RYCHCIK

MARCIN RYCHCIK

WYCHOWAWCA KLASY 4 / NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Ukończyłem filologie polską na Uniwersytecie Warszawskim. Oprócz tego, że uczę literatury języka polskiego, czasem sam także piszę. Lubię śpiewać i grać, więc nadmieniam nieskromnie: nieobce są mi sceny - rockowa i teatralna.

KAMILA KOLKA

KAMILA KOLKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 /NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

WYCHOWAWCA KLASY 5 / NAUCZYCIEL HISTORII

Historyk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

RADOSŁAW KUR

RADOSŁAW KUR

WYCHOWAWCA KLASY 7 / PSYCHOLOG SZKOLNY

Absolwent psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, ukończyłem studia podyplomowe z Seksuologii Klinicznej Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Szkołę Muzyczną I stopnia w klasie fortepian w Szczebrzeszynie. Psycholog, wychowawca dzieci i młodzieży. Praca w edukacji szkolnej skoncentrowana na indywidualnym podejściu do dziecka.

MÉLANIE MICHEL

MÉLANIE MICHEL

NATIVE SPEAKER

Ukończyłam studia magisterskie z dydaktyki językowej, uczyłam języka francuskiego w szkołach w Bukareszcie oraz przy wzmocnieniu systemu edukacyjnego we Francji. Miałam okazję pracować również w bibliotece młodzieżowej i od tego czasu uwielbiam opowiadać dzieciom historie, co stało się moją pasją!

CLÉMENTINE VAUCELLE

CLÉMENTINE VAUCELLE

NATIVE SPEAKER

My name is Clémentine VAUCELLE, I am 24 years old. I gratuated from L’Université du Mans. I come from Le Mans, Sarthe. This year I work in a French primary school as a service civique. Professionally, I taught in primary schools in Lviv, Ukraine and in Christchurch, New Zealand. Two countries and two cultures with different approaches to teaching. My working methods include adapting to the students, their rhythm and comprehension. I also spent time teaching English in primary school.

ANAÏS LAFFON

ANAÏS LAFFON

NATIVE SPEAKER

My name is Anaïs. I graduated from the University of Pau et des Pays de l’Adour. I come from the Southwest of France close to Lourdes so don’t be surprised if you can hear a strong southern accent. This year I will be working as a French teacher in primary school. I have worked as a French teacher for migrants in France and I have worked in Poznań as a French teacher in 2019. I was working as an intern at the French Institute of Warsaw. The methods that I have used where totally different because the objectives were not the same at all. My teaching methods are eclectic, I am adapting my methods and the lessons to the students. I use a lot of games and alternative methods to stimulate the students differently when it’s needed to help them to achieve their goals efficiently.

SEBASTIAN SIŃSKI

SEBASTIAN SIŃSKI

NAUCZYCIEL JĘZYKA FRANCUSKIEGO
ALICJA KOWALCZYK-JADACKA

ALICJA KOWALCZYK-JADACKA

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela mianowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

EMILIA UNTON

EMILIA UNTON

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Absolwentka Edukacji Początkowej i Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego oraz Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendystka St. Patrick's College, Drumcndra w Dublinie. Zajęcia prowadzi w oparciu o ruch i zabawę, aktywizując uczniów. Według niej nauczyciel to ktoś kto potrafi wykorzystać swoją pomysłowość i dociekliwy umysł do zachęcania innych do myślenia, marzenia, poznawanie, próbowania i działania.

MARZENA PIECKO

MARZENA PIECKO

NAUCZYCIELKA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Szkolne Wychowanie Fizyczne. Instruktor piłki siatkowej, ćwiczeń siłowych oraz fitnessu. Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem. Doświadczenie zdobyła w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum oraz w ośrodku socjoterapeutycznym. Zauroczona metodą ruchu rozwijającego wg. W. Sherborne. Swoją pracę wykonuje z ogromnym zaangażowaniem i pasją.

KONRAD WRZOSEK

KONRAD WRZOSEK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent AWF z tytułem magistra na kierunku Wychowanie Fizyczne. Posiadam również uprawnienia instruktora pływania narciarstwa oraz windsurfingu. Doświadczenie zdobywam na obozach letnich i zimowych dla dzieci i młodzieży jak i na basenie gdzie prowadzę lekcje z nauki i doskonalenia pływania. Podczas pracy z dziećmi zależy mi na przekazaniu im zasad zdrowego stylu życia jak i zasad zdrowej rywalizacji sportowej oraz zasad fair play.

DOMINIKA MOLAK

DOMINIKA MOLAK

NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII

Absolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach. Prywatnie żona i mama pięciorga dzieci.

FAWAZ MOHAGIR

FAWAZ MOHAGIR

NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM

Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

AGNIESZKA MARKANICZ

AGNIESZKA MARKANICZ

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Ukończyłam Akademię Muzyczną w Bydgoszczy na wydziale Prowadzenie Zespołów Jazzowych i Muzyki Rozrywkowej z głównym wokalem, jak również Uniwersytet Warmińsko - Mazurski na Wydziale Pedagogiczno - Muzycznym. Jestem również absolwentką Liceum Muzycznego w Gdańsku w klasie wiolonczeli. Obecnie jestem nauczycielem mianowanym z wieloletnim stażem, jak również czynnym muzykiem: wokalistką, dyrygentem i wiolonczelistką.

ANETTA PŁOTNICKA

ANETTA PŁOTNICKA

NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKI

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

JOANNA HERMANIUK

JOANNA HERMANIUK

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu w Białymstoku i filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Od lat związana z edukacją dwujęzyczną, maturą międzynarodową IB i brytyjską A Level. Egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego i angielskiego, brytyjskiego GCSE, oraz matury IB English B. Uczy literatury polskiej i angielskiej młodzież młodszą i starszą. Żeglarka jachtowa, sterniczka motorowodna, nauczycielka żeglowania PZŻ. Nastawiona na rozwój i uczenie (się).

NAUCZYCIEL MATEMATYKI

NAUCZYCIEL MATEMATYKI

MAREK MALESA

Absolwent studiów magisterskich na kierunku matematyka w zakresie zastosowań matematyki. Nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem w pracy z uczniem szkoły podstawowej, średniej i wyższej.

EWA SOŁOWIEJ - MĘDRZAK

EWA SOŁOWIEJ - MĘDRZAK

NAUCZYCIEL CHEMII I FIZYKI

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Fizyki oraz Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy , Wydział Chemii. Doradca metodyczny z chemii i fizyki w WCIES. Egzaminator OKE. Koordynator projektów Erasmus+, Comenius i eTwinning.

BARTEK WRONA

BARTEK WRONA

NAUCZYCIEL GEOGRAFII

Na studiach geograficznych na jednym z pierwszych wykładów dowiedziałem się, że jest to nauka parasolowa - bo łączy jak żadna inna wszystkie dziedziny – biologię, chemię, fizykę, historię, języki, matematykę i ekonomię, po prostu wszystko. Mówi się, że szkoła to miejsce, gdzie niesie się kaganek oświaty. W 2022 roku mamy już żarówki LED, więc ja swoim uczniom będę przynosił parasol.

EWA PTASZEK

EWA PTASZEK

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

DOROTA DRZYMULSKA

DOROTA DRZYMULSKA

PEDAGOG SZKOLNY I NAUCZYCIEL WCZESNOSZKOLNY

Z wykształcenia nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i pedagog korekcyjny, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej. Przez lata związana m. in. z Teatrem LALKA w Warszawie, Przedszkolem polsko–francuskim „Trampoline”, Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną nr 16 w Warszawie. W pracy pedagogicznej szczególną uwagę zwraca na rozwój emocjonalny i społeczny swoich uczniów, z uwagą i szacunkiem słucha Rodziców.

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJ

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.

JERZY WIŚNIEWSKI

JERZY WIŚNIEWSKI

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNY

Dyplom elektronika. Od 1993 realizator dźwięku i szef studia dubbingowego Eurocom, od 2010 realizator dźwięki i szef studia dubbingowego MR Sound. Od 2014 szczęśliwy ,,pan Jurek" jako pracownik administracyjno-techniczny

Przedszkole i Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa Trampoline 2016. Kopiowanie zabronione