kadra

JADWIGA KABUT

JADWIGA KABUT

ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁY

Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama trójki dzieci.

Anna Hendigery

Anna Hendigery

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

JOANNA RZYSKA

JOANNA RZYSKA

ZAŁOŻYCIELKA SZKOŁY

Absolwentka filologii romańskiej, była dziennikarka i tłumaczka przysięgła, współwłaścicielka wydawnictwa "Dwie Siostry". Od kilkunastu lat prowadzi przedszkole dwujęzyczne “Trampoline”. Współautorka Europejskiego Portfolio Językowego dla Przedszkoli. Bierze aktywny udział w propagowaniu kultury dla dzieci w Warszawie, organizując imprezy kulturalne, konkursy, warsztaty dla najmłodszych. Prywatnie mama nastolatek: Antosi i Julii.

KATARZYNA GRZYB

KATARZYNA GRZYB

DYREKTOR SZKOŁY

Doktor nauk humanistycznych, filolog polski, literaturoznawca, specjalista ds. jakości kształcenia, doradca oświatowy ds. programowych i organizacyjnych. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą. Pracowała jako wykładowca akademicki, nauczyciel języka polskiego, specjalista ds. programów nauczania na poziomie akademickim oraz doradca ds. oświatowych. W pracy z dziećmi ceni kreatywność i indywidualne podejście.

DOROTA DRZYMULSKA

DOROTA DRZYMULSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY O / PEDAGOG SZKOLNY

Z wykształcenia nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i pedagog korekcyjny, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej. Przez lata związana m. in. z Teatrem LALKA w Warszawie, Przedszkolem polsko–francuskim „Trampoline”, Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną nr 16 w Warszawie. W pracy pedagogicznej szczególną uwagę zwraca na rozwój emocjonalny i społeczny swoich uczniów, z uwagą i szacunkiem słucha Rodziców.

NATALIA OMARSKA

NATALIA OMARSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY I

Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej, magister kulturoznawstwa UKSW. Studiowała również pedagogikę na KU Leuven w Belgii i skończyła kierunek europeistyki na Uniwersytecie Warszawskim. W pracy z dziećmi najważniejszy jest dla niej dialog i obustronne zadowolenie ze współpracy.

AGNIESZKA TRUKAWKA

AGNIESZKA TRUKAWKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY II / NAUCZYCIEL PRZYRODY

Absolwentka Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz nauczyciel nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego z elementami terapii pedagogicznej. Wcześniej pracowała jako wychowawca w przedszkolu Trampoline. W pracy dydaktyczno-wychowawczej stara się podążać za dzieckiem, wspierając indywidualizację procesu nauczania w grupie klasowej. Na co dzień wraz z uczniami bada, poszukuje i eksperymentuje.

MIRA CHLEBICKA

MIRA CHLEBICKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY III

Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim, inżynier po Politechnice Warszawskiej. Prowadziła gromadę zuchową w harcerstwie, a następnie zespół kształceniowy. Współtworzy Stowarzyszenie Kajakowe Ważka, z którym organizowała m.in. festyn kajakowy dla dzieci. W wolnych chwilach poszerza swoje umiejętności i trenuje do biegów z przeszkodami. Chętnie wymyśla i realizuje nowe, autorskie projekty.

DOROTA KOWALIK-WOLIŃSKA

DOROTA KOWALIK-WOLIŃSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY IV / NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Filologii Polskiej w dwóch specjalizacjach: nauczycielskiej i literaturoznawczej. Współtworzyła i prowadziła projekt MSZ dla Związku Polaków w Gruzji „Powrót do korzeni” w Lagodekhi. Autorka programu do nauczania języka polskiego jako obcego dla dzieci i współautorka strony z polskimi koniugacjami. Wierzy, że aktywne na lekcji dziecko, uczy się szybciej i chętniej.

ESTELLE CASSINI

ESTELLE CASSINI

NATIVE SPEAKER

I'm French from a city very close to Paris. I've worked in primary school in Paris and in Szeged, Hungary. I've always been interested in educational methods that put the child first and helps him to develop his talents. It's important for me to communicate. As teachers we have a big responsibility to help the kids to become accomplished person and good citizen of the world. I am interested in art, literature and cinema.

CLARISSE AUVRIGNON

CLARISSE AUVRIGNON

NATIVE SPEAKER

As a child, my grand-mother transmitted her passion for teaching to me. With a degree in Education, and a Master of French as a foreign language, I had the opportunity to discover new cultural backgrounds while teaching. It is my great interest in human and cultural discoveries that I particularly want to share with children. I am fond of reading, music and dancing, and I´ll do my best to share these rewarding hobbies with my pupils.

Kevin François

Kevin François

NAUCZYCIEL LITERATURY FRANCUSKIEJ

Je suis aujourd'hui enseignant pour les grandes sections, mais avant cela j'ai eu l'occasion de toucher à l'enseignement à travers divers projets associatifs comme une aide aux enfants immigrés en difficultés, ou encore la création de modules de développement durable à réaliser avec des enfants de primaire.

ALICJA KOWALCZYK

ALICJA KOWALCZYK

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela mianowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

FAWAZ MOHAGIR

FAWAZ MOHAGIR

NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM

Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

MAŁGORZATA ZIENKIEWICZ

MAŁGORZATA ZIENKIEWICZ

NAUCZYCIELKA MATEMATYKI

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, kierunek Biotechnologia. Ukończyła niezbędne studia podyplomowe i pracuje w szkole jako nauczyciel matematyki. Zwolenniczka wizualizacji i wykorzystania pomocy dydaktycznych na lekcjach, które ułatwiają dzieciom przejście od konkretu do abstrakcji. Prowadzi warsztaty „Rodzinnej matematyki”, a w wolnych chwilach spaceruje, szukając matematyki wokół niej.

MARCIN GOSTOWSKI

MARCIN GOSTOWSKI

NAUCZYCIEL HISTORII

Absolwent Archeologii na Uniwersytecie Warszawskim, Historii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Cywilizacji Śródziemnomorskiej na wydziale „Artes Liberales” również na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 2008-2018 brał udział w badaniach archeologicznych na terenie Polski oraz w Egipcie, Jordanii, Izraelu, Gruzji, Armenii, Hiszpanii, Francji, Libanie na Cyprze i Ukrainie. Popularyzator nauki, współzałożyciel grupy rekonstrukcji historycznej Arkona oraz projektu Pozytywnie Historyczni.

RENATA SZCZYPIOR

RENATA SZCZYPIOR

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Absolwentka Akademii Muzycznej w Warszawie, śpiewaczka w chórze Opery Kameralnej, kompozytorka. Pełni rolę doradcy w zakresie metodyki nauczania rytmiki w Wydawnictwie Nowa Era.

DARIUSZ ŻERKOWSKI

DARIUSZ ŻERKOWSKI

NAUCZYCIEL RELIGII

Magister teologii. Ukończył Papieski Wydział Teologiczny w Warszawie. Interesuje się religioznawstwem i kulturoznawstwem. Obecnie studiuje pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Przedszkole i Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa Trampoline 2016. Kopiowanie zabronione